neděle 1. února 2015

sluncem zalité ....


Božsky ... to je jediné slovo, které vystihuje dnešní počasí.
Opět jsme se vydali do Českého krasu, který je na pozadí lemován vrcholky Brd.
Dnes jsme po dlouhé době zabalili i malé drobnosti a vydali se hledat kešku.
Potkali jsme toho opravdu hodně ...
  koně, indiánská týpí čekající na léto, sníh, poklad, strmé kopce, lom, nádherná panoramata, hajného 
a hlavně sluníčko, které nám ohřívalo tváře.









nebeská








Doufám, že i vy jste využili dnešní kouzelné počasí a načerpali ze sluníčka vitamín D.
Pokud ano, ať vám to vydrží překlenout pracovní týden s dobrou náladou.
Mějte se krásně,

11 komentářů:

  1. Tedy to jste měli Moni fakt báječný den :o)
    Měj se moc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, my tu máme takovou parádní vrstvu sněhu a vy nic:_)))) Jsme si to dnes se psem užili a potkali jsme nějaké rodinky se sáňkami, co mířily na kopec:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moni opět krasne fotky a opravdu vydařeny den.
    Unas ve slezsku bylo taky krasně i mi měli hezky vylet.
    Krasny začatek noveho tydne s velkym pozdravem.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, před chvílí jsem odpovídala Radce na otázky, kde by člověk chtěl žít..a když vidím tvé krásné fotky, tak jsem se jen utvrdila v tom, že jsem to napsala správně..tady je tak nádherně..krásný nový pracovní týden..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Dneska bylo i u nás počasí na výlet jak dělané :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mončo vy tam máte skoro jarní počasí a u nás o víkendu zase přisněžilo :-)) Malému bylo líp, tak dnes jeli lyžovat a konečně dnes už poprvé jezdil sám, tak přijel hrozně nadšený. Pěkný nedělní večer přeje KatkaB

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím na kopeček,u nás také slunečno a navíc s velkou sněhovou peřinou:) Ty vaše fotky mě vždy dostanou....no prostě jsem ráda,že patřím do téhle krásné země:)))Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Musím se přidat k ostatním, Moni, krásné fotky. Obdivuju vaše čepice, kdopak z čeho pletl? Nádherné barvičky. A sluníčko u nás bylo také, holčičky se vyřádily venku, ale po kolena v závějích. Ještě týden a máme prázdniny, jupí.
    Krásný celý týden.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko,
      děkuji moc. Čepice pletla moje mamka a vlnu jsem koupila v obyč. švadlence už takto namíchanou.
      Krásné dny a pa, Monča

      Vymazat
  9. Moni úžasná příroda a hlavně ty kopečky,enom je tak vidět..........PáááAlena

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥