středa 11. února 2015

V Ráji ....



Tom v neděli přišel se slovy:
"Zvu tě na vycházku do ráje" :o)
Holky už samy těch pár minut doma vydrží
 a tak si užíváme společné chvilky, které máme jen pro sebe.
Někdy rychlý výklus, jindy malá procházka.

V Ráji se jmenuje kopec, který začíná na poli za našimi vrátky.
A naši moudří předkové dobře věděli, proč toto místo takto pojmenovat.
Během krátké procházky jsme stihli potkat čtyři srny, dva zajíce,
 sluníčko a chumelenici s vichrem snad až ze Sibiře:o)



Póza, děvčata!
Jen co jsem domáčkla spoušť, otočily se a odhopkaly:o)





Miluji to tady v každém ročním období.
Také máte své koutečky, které byste nikdy nevyměnili?
Krásný den,

14 komentářů:

  1. Krásný ráj :-) Já mám své místo, které nechci nikdy opustit.. tak snad to přítel jednou pochopí... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moni to si piš.Můj muž říká,že teď jak jsme v důchodu,tak máme každý den neděli.A tak každý den pokud to jde vyrážíme do krásné přírody,akorát jak jsem ti psala, u nás dost monotonní krajina.Ale člověk si to pěkné najde i tady.Hlavně chodíme po zříceninách.PááááááááááááAlena

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nádherný božský raj milujem aj u nas, mame ho tiež len s tym rozdielom že je teraz pod veeeeľmi veľkou bielou perinkou. Fotky sú prekrásne, až sa mi zachcelo isť hneď von, škoda nejde to, musim makať snaď cez víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne misto pro zivot :) Take tu am nekolik oblibenych koutu ,jen fotky i nevychazi takhle krasne a to nejenom protoze nam uz par dni nevysvitlo slunicko.Prosim prozradite mi jaky mate fotak? Muj starecek uz dosluzuje a narozeniny se blizi :)
    Krasny den,Zuzana.

    OdpovědětVymazat
  5. V září jsem tam byla a ani jsem nevěděla, že jsem v ráji:) Došla jsem i k dubu. Je milé se tam vrátit aspoň přes fotky. Dík Stáňa

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím,ta naše zemička je opravdu nádherná a jsem pyšná,že jsem její součástí:))) I v našem kraji máme krásná místa,ale nejraději mám Pálavu.....Těším se na další váš příspěvek.....pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  8. Teda Mončo, u vás je krásně. Moc se mi líbí, že pak z toho Ráje nebo kopečku vidíte skryté krásy, které nejsou vidět, dokud člověk nevyleze až nahoru. Taky mám své oblíbené místa na která nedám dopustit ať je zima nebo teplo:)

    Budu ráda, když je navštívíš zatím takhle a někdy třeba výletem:) http://podmysimikridly.blogspot.cz/2015/02/jen-tak-se-toulnout.html

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krasne hned bych se sla projít �� Majka

    OdpovědětVymazat
  10. Vidím, že již také bez sněhu. U nas na olomoucku jden den napadlo a ráno už nic nebylo. Jinak super procházka, líbí se mi ta zvlněná krajina, u nás je to samá placka, člověk ale zase vidí daleko. Hi Hi

    OdpovědětVymazat
  11. Tam je to tak nádherné! Ačkoliv mám ráda město, čím dál častěji si říkám, jak moc ráda bych žila někde v přirodě :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky. Na první Vaší fotce, na obláčku je ležící žena . Stačí se malinko zadívat, co se Vám podařilo při procházce zachytit..
    Krásný sluníčkem prosvícený blog. Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥