neděle 1. března 2015

březový věneček ...



Nyní je nejpříznivější doba vyrobit si zadarmo krásný celoroční věneček
z březového proutí
Podél cest jsem tento týden viděla mnoho prořezaných bříz.
My jsme našli jednu čerstvě poraženou břízu na Plešivci, tak jsme zamotali otýpku, kterou Tom nesl na batohu asi 4 kilometry a doma jsem recyklovala :o)
Čerstvé březové větvičky jsou krásně pružné a věneček se motá téměř sám.
Já jsem si pomohla k zafixování měděným drátkem, ale pokud máte dlouhé větvičky, krásně vše zamotají samy kolem sebe.


Mějte se krásně a užívejte života.

12 komentářů:

  1. Krásné! Já jsem takhle dělala minulé Velikonoce věnečky z jabloňových větviček a je pravda, že jsem drátek vůbec nepotřebovala, šlo to krásně samo.. :-) Už aby bylo zase teplo! :-) Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, věneček je kouzelný! Přeji krásnou první březnovou neděli. Radka

    OdpovědětVymazat
  3. SCHÖN was wir in der NATUR alles finden
    um schöne DEKO zu machen
    liebe GRüße aus TIROL
    bis bald die BIRGIT

    OdpovědětVymazat
  4. Vypada to kouzelne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. MONIČKO, JÁ SBÍRALA ZROVNA VČERA.
    VEČER BYL VĚNEC UMOTANÝ. PROPLETLA JSEM JEJ JEŠTĚ BŘEČŤANOVOU VĚTVIČKOU.
    TVŮJ VĚNEČEK JE MOC VYDAŘENÝ.
    MĚJTE SE PĚKNĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím,přeji krásnou neděli)))pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, na to se dá říct jediné: v jednoduchosti je ta největší krása. Děkuji za inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky tak, v okolí berounských lesů je tolik prořezaných bříz, že i my jsme se z procházky vraceli s pořádnou otýpkou ... ale stačila jen na jeden, takže další je v plánu :) A ten tvůj je krásný! Daniela

    OdpovědětVymazat
  9. Máme na zahradě obrovskou břízu, z které padají větvičky po celý rok. Teď po zimě jich mám docela velkou hromadu a budu motat a motat. Není to ono jako z čerstvých větviček, ale přece to nespálím. :-)
    Díky za inspiraci, že už je čas motat. :-) Iveta

    OdpovědětVymazat
  10. Taky číhám na nějakou pokácenou nebo ořezanou krásku. Mně to a ni nejde, lámat větvičky z živych stromů :-) Hezké pondělí, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, je krásný..opět se mi potvrzuje, že v jednoduchosti je krása..Přeji krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥