sobota 21. března 2015

Je jaro ...





Je to až mystické, jak letos vyšlo zatmění slunce těsně k prvnímu jarnímu dni.
Děti byly včera ve škole od rána jak na trní ... a to je slabé slovo.
Užily si to.
 Díky svářečské kukle jsme viděli vše a potom pokus s malou dírkou v papíře měl velký úspěch. A když si děti spočítaly, kolik jim bude při dalším zatmění slunce, byly lehce v šoku.
A já také :o))))
Tady vám posílám pro mě nejtypičtější jarní písničku od Tataboj.


Krásný první jarní den.
Je to tady!!!!!!! Hurá na zahradu. Na mě čeká olej na terase, semínka a záhony.

6 komentářů:

  1. Jééé nádherné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. skutočne kráááásne fotky :) fantastické, že sa už všetko zelenie...

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravím celý kopeček,zatmění bylo skvělé.....také jsem si to užila)))už se těším na 28.9.to se dočkáme poprvé na úplné zatmění měsíce.Na dnešní den jsem čekala dlouho a konečně je tu JARO a k tomu báječné počasí...co víc si přát)))))Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... a zatmění Měsíce bude v 5h ráno, tak si musíme přivstat:o))
      pa, Šárko a krásné jaro.
      M.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥