neděle 29. března 2015

Krátím si chvíli ...


a čekám na mého maratonce ... a dlouhou chvíli mi krátí můj přítel  Canon.
V Praze, té staré historické, je nádherně!












Večer jsme losovali šťastnou z vás.
 Tentokrát jsem nepřepisovala vaše jména, jen jsem zadala čísla.
A z losovacího klobouku (z online generátoru náhodných čísel) za nás technika vybrala číslo komentáře 38 ..... Šárko, moc Ti gratuluji a jdu připravit balíček!



Mějte prima neděli. Ať je jen podle vašich představ.

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuju, Ilonko.
      Tam je co fotit, ale bohužel díky maratonu všude zátarasy a nedalo se přejít, kam jsem všude potřebovala. Na druhou stranu, nebýt běhu, ani bych tam nebyla :o)
      Hezkou neděli, M

      Vymazat
  2. Moni,to jsou fotky pro časopis.Jsi fakt dobrá.Každá fotka od tebe je profesionální.Manžel je dobrej.Díííííky zlatíčko.Alena babkaalka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, JÁ moc děkuju, ale to bude tím sluníčkem. Stále říkám, chce to jen dobré světlo:o)
      Krásnou neděli, M.

      Vymazat
  3. Krasne fotky Prahy,dokonce už i v květu.To u nas ve slezsku ještě všechno spi.
    Hezky začatek noveho tydne.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem byla překvapena, kolik květů všude bylo. My jsme kousek od Prahy a stále hnědé větvičky.
      Děkuju. M.

      Vymazat
  4. Některé z fotek vypadají jako pohledy, nádherné.
    Přeji krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, fotky z Prahy jsou kouzelné... nikdy se mi neokoukají.
    Vítězce gratuluji a Tomovi taky - běh není můj sport.
    měj se hezky Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky. Jedna lepší než druhá, Praha je krásná modelka.

    OdpovědětVymazat
  7. Moni, moc krásné fotky! Také se chystáme nějaký víkend s dětmi do histroické Prahy, už se moc těším. Krásný zbytek víkendu! Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Nadherne fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Piękne zdjęcia a Praga miasto moich marzeń;-)
    Srdecny pozdrav z Opola.
    Ula

    OdpovědětVymazat
  10. Tak som si vďaka tvojim fotkám znova zaspomínala. V Prahe je naozaj čo obdivovať.Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Jejda, Praha už začíná být rozkvetlá. Nádherné záběry Mončo, jako vždycky. Pavel

    OdpovědětVymazat
  12. V Praze už jsou rozkvetlý stromy? no teda. tady sotva odkvetly sneženky.

    OdpovědětVymazat
  13. Krása, krása, krása. Jsi šikulka Moni.
    Fakt do časopisu, nebo na pohlednice z Prahy
    pa Lenka M.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥