pátek 20. března 2015

Malujeme strop ...

Jak jsem tak stála minulý týden na žebříku ve výšce a kreslila strom se sovičkami, 
vzpomněla jsem si na namáhavou práci, kterou museli pociťovat staří mistři při výmalbě stropů v kostelech.  
Na střední nám něco podobného připravil náš profesor výtvarky.
Není nad zkušenosti.





Aby holky porozuměly a uměly ocenit výjimečnou práci starých mistrů, není nic jednoduššího a názornějšího, než si to na chvilku vyzkoušet.

A to nemusely šplhat na několika metrové lešení, míchat barvy a prát se s perspektivou.
"Auuuu mě bolí za krkem a ruce  a záda ...."

Krásné jaro vám všem,

3 komentáře:

  1. Tak to je super :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem takhle zkoušela malovat , když jsem byla malá a četla jsem knížku Dobrá mysl.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥