čtvrtek 5. března 2015

Moje cesta na svět ...


Moje milé kolegyně,
dnes bych ráda udělala reklamu výukovému programu pro 3. třídu
Moje cesta na svět.
Program je akreditovaný MŠMT a připravila jej Janička z Plzně, 
s kterou jsem se písemně znala přes blog a dnes jsme se poznaly i osobně. 
A musím říci, že děti i my  pedagožky jsme byly nadšené názornými  příklady, citlivým vyprávěním a přiměřeným popisem vzniku a vývoje života miminka.
Vřele doporučuji. 
Bohužel né každá externí návštěva školy je tak vydařená.
Než k nám Jana přijela, poslala jsem rodičům letáček a kdo z jakých kolik důvodů nechtěl, aby se jeho dítě přednášky zúčastnilo, měl možnost toho využít.
Přeci jen se jedná o velmi citlivé téma.
Kdo byste měl zájem o kontakt na Janu, napište mi přes kontaktní formulář vpravo,
 ráda pošlu bližší info.
Janí, ještě jednou díky!





Tady posílám slunný pozdrav z naší zahrady.
Jaro je cítit už na každém kroku.
Hezký večer,

11 komentářů:

  1. Zajímavé,zajímavé....ale do Brna daleko,že.?..Kontaktík bych si vzala....zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, doufám, že se Janča nebude zlobit, když uvedu pracovní mail tady
      jana.reznickova@niz.cz
      papa, do Brna
      M.

      Vymazat
  2. Mončo, tak to je úžasné :-)) Hezký večer Jitka

    OdpovědětVymazat
  3. to je super, ukážu to ségře, je ředitelkou malé školičky....krásný večer zdraví Petra z Chrudimi

    OdpovědětVymazat
  4. Je pravda, že toto téma je někdy noční můrou řady rodičů...není nad to, když jako informační zdroj poslouží někdo jiný :-). Zkusím paní Janičku pozvat k nám do Mníšku... Díky za tip a hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mončo, nešlo mi žádost o kontakt odeslat přes kontaktní formulář. Mohla bys mi ho prosím poslat na: radkavolfova@seznam.cz? děkuji

      Vymazat
  5. Ahoj holky kolegyně. Vůbec se nezlobím, že sem dala Monča můj mail. Naopak díky Moni za reklamu. Moc ráda přijedu na různá místa. Ale mám ještě jinou nabídku. Pořádám 22. -23. května školení DVPP Moje cesta na svět pro paní učitelky ZŠ. Vše se naučíte, odvezete si materiály a certifikát a budete moci vyučovat projekt na svých školách. Je to krásné téma...
    Bližší informace najdete zde: http://www.niz.cz/dalsi-vzdelavani-pedagogickych-pracovniku
    Můj kontakt : jana.reznickova@niz.com
    Těším se na jakoukoliv formu spolupráce :-)
    Jana♥

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, vypadá to moc pěkně a protože toto není zrovna "mé oblíbené" téma, tak bych pro 4. třídu přednášku uvítala :)) Bohužel se mi na Vás nejde odeslat email. Pokud by to bylo možné, prosím poslat informace o ceně atd. Moc děkuji!!!!!! marouskova@plaminkova.cz
    Moni, moc děkuji za další inspiraci!! :)
    Šárka M.

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Mončo,
    vždycky si říkám, že už Vám sem něco napíšu, a nikdy moc neseberu odvahu. Ale dneska už musím!
    Mám velmi ráda, když se spojují různé světy. A to se mi teď stalo.
    Podobně jako některé mé přítelkyně, i já hltám Váš blog a jeho jemně-esteticko-kzamyšlenívedoucí příspěvky a vždycky se těším na nové.
    A teď tady koukám - že jste se setkala s mou kamarádkou Janičkou! To je krásné.
    Přeji Vám pěkný víkend a hodně radosti ze života i z blogování.
    Péťa

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Monika,
    Tvoj blog je pre mňa mimoriadne inšpiratívny a ukľudňujúci. Rovnako ako u Peťky, aj ja už som mnohorazy chcela prispieť d komentárov a priviedla ma k tomu až táto zásadná téma. Na základe obrázkov mám pocit, že bola spracovaná naozaj veľmi citlivo a vyzdvihla to podstatné nielen v oblasti rodičovstva, ale i vzťahu medzi mužom a ženou. Momentálne u nás na Slovensku veľmi citlivá téma, keď je spoločnosti vnucovaný názor absolútnej nevhodnosti výchovy tohto druhu. Ako ste nám ukázali, všetko je to o prevedení....škoda, že nepoznám nikoho, kto niečo v takejto kvalite prednáša u nás :(

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥