středa 8. dubna 2015

Na pozitivní vlně ...


Dobře vidíme jen srdcem.
To hlavní je očima neviditelné.



První věc,
kterou je třeba po ránu udělat,
je zasmát se,
protože to vás naladí na celý den.
Osho


Okolo nás jsou stovky možností,
abychom mohli být šťastní.
Stačí jen otevřít oči
a být vděčni.
Jonathan Sack


Zaměňte slovo "problém"
za slovo "výzva"
a uvidíte, 
že se vám před očima 
objeví mnohem víc příležitostí.



Neplač,
že zapadlo slunce,
nebo přes slzy neuvidíš hvězdy.
Albert Einstein

Svět by byl mnohem krásnějším místem,
kdyby se všichni více usmívali.
......
Proto se usmívejte
a buďte laskaví.
Matka Tereza


Největším bohatstvím člověka
jsou lidské vztahy.
Antoine de Saint Exupéry


Existují jen dva způsoby,
jak přežít život:
Nevidět v něm nic zázračného,
anebo považovat za zázrak všechno.

Já věřím v ten druhý způsob.
Albert Einstein



13 komentářů:

  1. Citáty silného významu a úžasné fotky přírody i dětí mě opravdu potěšily <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Martinko♥
      Hezký večer, Monča.

      Vymazat
  2. Zdravím,také přidám...
    „Neschopnost využívat volného času vede k tomu, že chceme volného času stále více."Georges Friedmann
    „Krásné ženy mají vždy u mužů větší úspěch než ženy moudré. Jen velmi málo mužů totiž je slepých, ale zato hodně hloupých.“
    Sophia Lorenová „Udělat věc, které se bojíme, je první krok k úspěchu.“ Mahátma Gándhí.............Pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... ty jsou krásné, Šárko, díky moc♥
      pa, M.

      Vymazat
  3. Dobrý večer Moniko, Váš blog jsem objevila nedavno, ale od té doby jsem tu každý den.vládne tu pohoda a klid :-) když vidím Vaše fotky, mám chuť zamknout pražský byt a odjet do přírody.Aspoň na týden, když ne napořád :-) ještě kompliment-Váš dům je překrásný a obdivuji Vaši kreativitu, nápady a energii.mĕjte se krásně a já se zas přijdu pokochat :-) Kateřina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Katko, moc Vám děkuji za krásná slova ... až se červenám :o)
      A v přírodě je opravdu krásně a víc než to krásno oceňuji ten klid a sounáležitost s něčím smysluplným.
      Krásné jaro, M

      Vymazat
  4. Nádherné fotky plné krásných citátů. Citáty miluju a vypisuju si je z knih do sešitů...

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné citáty, líbí se mi, jak jsou pozitivní! A s těmi fotkami je to ještě krásnější :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Moniko, přesně tohle jsem dnes ráno potřebovala slyšet... díky:) Renata

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry den Moniko, dnes jsem podle Vašeho receptu pekla slané krekry z celozrné mouky.Má to jednu chybu....je jich málo ;-) takže do receptu píšu dvojitou dávku :-) hezký den.Katka

    OdpovědětVymazat
  8. Naprosto úžasné fotky. Petra

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, máte nádherné fotografie také moc ráda fotím přírodu, je to nejlepší způsob odreagování ale bohužel jsem o foťák přišla a uvažuji že si koupím nový a chtěla bych se vás zeptat jaký máte vy foťák děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥