neděle 26. dubna 2015

Dukátky v trávě ...


Letos poprvé chceme zkusit vyrobit domácí pampeliškové víno.
Materiálu máme plnou zahradu a i po natrhání zlata z trávníku vůbec neubylo.
No, uvidíme, jací z nás budou "vinaři" :o)
Vše co potřebujete na pampeliškové víno jsou: květy pampelišek, voda, cukr a kvasnice.



A na čtvrteční pálení čarodějnic jsme se již také připravili.
Holky si nakreslily parádní čarodějky na chaloupku, kde budou vařit lektvary, aby ten čarodějnický večer byl úplný.



Ať máte úspěšný pracovní týden.
 Je o den kratší, tak rychle uteče a ještě si jej zpestříme ohýnky a špekáčky ... mňam.
Mějte se prima,

8 komentářů:

  1. Milá Moniko, jako vždy krásné:-). Neznáme se, ale mám tu Vaši rodinku moc ráda! Ráda se kochám Vaším krásným domečkem, občas vyzkouším nějaký recept od Vás ( vede dort Pavlova a parmazánové krekry) dceři paní učitelce na 1.stupni doporučuji Vaše nápady z výtvarky atd. přeji Vám všem krásné jarní dny, ať se vínko povede a veselé čarodějnice, oheň bude veliký, zdraví Vás Jana V. z Prahy

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, pampeliškové víno mám moc ráda, dělá ho má kamarádka ..... držím palečky, ať se ti to tvé podaří a pochutnáte si na něm ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Víno jsem ještě nezkoušela, to jsem zvědavá na výsledek:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,krásné pojmenování,,dukáty"....ať se vínko podaří)))) Já mám týden nezkrácen,takže i pátek((((.Přeji krásný celý týden a hlavně ve čtvrtek ať se vydaří počasí.....paŠárka

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, já ho chci taky zkusit, dnes musím honem posbírat dukátky, než je manžel poseká. Jen nemám tu zátku, no uvidíme.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  6. Tak pampeliškové víno neznám, jen med :o)... Bohužel nehlásí moc příznivé počasí, tak uvidíme, zda-li bude opékačka.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥