úterý 21. dubna 2015

mé třetí oko ...


„Na fotkách mám rád to, že zachytí okamžik,
který je navždy pryč,
 který se nedá zopakovat.”
Karl Lagerfeld

„Prvních 10 000 fotografií je nejhorších.” 
Henri Cartier- Bresson

"Ani všechna technika na světě
neodčiní neschopnost všímat si."
Elliott Erwitt 


„Světlo dělá fotografii.
 Osvojte si světlo. 
Obdivujte ho. Milujte ho.
Poznejte ho jak nejvíc můžete a poznáte klíč k fotografii.” 
George Eastman


Díky kamarádovi Lukášovi můžete vidět i tu druhou stranu fotek, pro mě tak typickou.
Foťák se stal mýma druhýma očima.
Mám potřebu vše krásné zmrazit pro další vzpomínky. 
Miluju fotky. 
Miluju prohlížet si je do minulosti a skrze ně si vynořovat vzpomínky, nálady, vůně, pocity ...

A tady i hudebně ztvárněné myšlenky fotografa od Tata bojs.

Mějte prima dobře nasvícený den,

12 komentářů:

  1. Moniko, jsi VÁŽNĚ skvělá fotografka. Tvoje fotky mají kouzlo, vtip, něhu, náladu...Opravdu z nich čerpám chuť do života. DÍKY!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janičko, moc děkuji ... ale skvělá tedy opravdu nejsem. Fotím citem, nijak se nevyznám v tom všem, co technika nabízí:o)
      Měj se moc hezky, M

      Vymazat
  2. Taktéž miluji fotky, jejich prohlížení a připomínání si času a vzpomínky s tím spojené. Jen mám pocit, že dnes jen lidé ukládají fotky do PC a tím to končí. Takové prohlížení mě ale nebaví. Listování albem a osahávání fotek - to je ono. Moni a že jsi skvělá fotografka, to víme všichni. Jen tak dále, spoustu inspirace - ať si máme co prohlížet, Papa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášo, moc díky. A s těmi fotkami to mám stejně. Na mateřské jsem stíhala je tisknout kvartálně, nyní jsem ráda za roční termín, ale na papíře být musí:o)
      A mám hrozně ráda okamžiky, kdy si naše holky samy vytáhnou alba a smějí se nad nimi. To koukám zpoza rohu a užívám si jejich hlášky:o)
      Krásný den do Havířova. pa, Monča

      Vymazat
  3. Já jsem taky foto nadšenec a musím potvrdit, že světlo je klíč k tomu všemu. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, světlo je paleta pro fotografa.

      Vymazat
  4. Zdravím,u mne Henri Cartier- Bresson nemá pravdu,,bohužel"....já jsem ještě to kouzelné světlo neobjevila(((.Na tvé momentky vždy čekám s radostí......jen tak dále)))).Mějte se tam u Vás krásně....pa,Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... i u vás, Šárko.
      A ať ho brzy najdeš:o)
      pa, M

      Vymazat
  5. Mončo, máš krásné fotky a krásný celý blog. Taky jsem dřív chodívala s foťákem u oka všude a fotila vše. Ale nastal nějaký zlom a já teď spíš, než do paměti foťáku zaznamenávám život do paměti svojí. A užívám a prožívám to co mi život přináší, a doufám, že mi fotky v mé hlavě vydrží déle jak v albu. Ale tvoje fotky jsou pohlazení a tvůj blog se mi stal doslova drogou a chodím se sem kochat snad denně. Je tady u tebe opravdu milo a krásně , přívětivě a je to pohlazení na duši i pro oko. Děkuji moc za tvá slova a za tvé krásné fotky. Zdravím z Brna. Péťa :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Péťo.
      Má paměť je děravá a dokud rostou děti, mám velkou potřebu zaznamenávat skrze třetí oko:o)
      krásné jaro, Monča

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Díky, to jsou ta negativa brzkých ranních příspěvků ... oči ještě dost dobře nefungují:o)

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥