středa 15. dubna 2015

Naše dočasné sousedky ...


Po celodenním shonu a pedagogické poradě na mě doma večer nemohlo čekat lepší počasí.
Zabořila jsem ruce do hlíny, páč ten plevel prostě stále vyhrává. A na šťavnaté kousky čekaly za plotem vděčné strávnice.
Zvonečky cinkají a jedna kráva řve jako dinosaurus. 
Hádám, že mě dnes vzbudí kolem 1 v noci.
Včera to bylo zatoulané kůzle, které volalo maminu ve 2 v noci.
Ale já nedokážu spát se zavřenými okny:o)

Nedalo mi to a doběhla jsem s rukama od hlíny pro foťák ... neustále se mi do mysli derou citáty ze Samoty u lesa, když koukám na naše čtyřnohé sousedky.
Cinkání a zvonečky ... to jede pan Lorenc a Jitka kráva ... klasika :o)
Jo, nebýt dvojice Svěrák a Smoljak, nevím, na co bych tu televizi měla:o)






Krásný a slunný den,

6 komentářů:

  1. Moni,krásný sousedky!!úplně závidím.Dnes jsem projížděla taky kolem pastvin s ovečkami a kravami..A tak jsem si říkala-tady bych klidně mohla žít-v souladu s přírodou...Měj se!!
    PS:já mám sousedy jen psy a kočky...ale i ti dokážou někdy udělat v noci pěkný rámus

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to také známe, Zdení.
      Náš táta ječící kočky v noci kdysi poléval kýblem z okna:o)
      Já ty jejich noční námluvy tiše snáším, i to je ta příroda:o)))
      Měj se moc pěkně, M.

      Vymazat
  2. Moniko zdravím Vás na kopeček a tiše závidím buzení zvířaty....též musím mít otevřené okno v noci, ale většinou budí buď pozdní kolemjdoucí patřičně "upravení" alkoholem, nebo, jako dnes v noci, gruntující sousedka od půlnoci do 4...asi nemohla spát, chudinka...no já taky ne
    P.S. už jsem si opatřila Ipomea Batata a těším se na krásné truhlíky, tak moc děkuji za tip
    Mějte se jarně :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Takové sousedky v dobrém závidím .-)Hezký den Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee, taky bychom chteli takové sousedky, maleho bych neodtrhla od plotu...:-) Krasny den Na kopeček.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Máte tam krásný zvěřinec.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥