neděle 19. dubna 2015

přes kopce ...


Vlakem do Popovic a přes kopečky na kopeček.
Nádhera.
Vše kvete, voní, bzučí, roste, zpívá ... je to nádhera a ještě k tomu neděle!












Mějte krásný týden,

16 komentářů:

  1. Moni to jsou zase krásné fotky, tak bych chtěla taky umět takhle fotit, koupila jsem si kvůli tomu i zrcadlovku, ale fotky pořád nejsou pěkné :-( , ach jo...Nevíte jak se to naučit? Pěkný večer Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono hodně záleží na objektivu a světelnosti. Nejdůležitější je světlo, kompozice, cit ... chce to zkoušet a ono to časem určitě půjde:o)
      Já neumím žádná kouzla se clonami a nastavením, ačkoli to tento typ umožňuje. Prostě kouknu, zaujme, cvaknu a počkám, jestli jsem se trefila.O) Nejsem dokonalý rádce:o)
      Držím palce a děkuji.
      M.

      Vymazat
    2. Takže jste se to naučila sama? Já si koupila i knížku k foťáku (mám Nikon D5100 což je myslím podobný Vašemu foťáku), ale těch pěkných fotek je zatím opravdu málo. Děkuji Eva

      Vymazat
    3. objektiv mám základní ze sady 18-55 ...

      Vymazat
    4. S Nikonem nemám žádné zkušenosti, ale oni si s Canonem konkurují a jsou si hodně podobní.
      Ano, učila jsem se sama a s nějakými technickými věcmi mi radil můj Tom. Ten právě umí všechny ty technické vychytávky, které mě teda nebaví:o) Jsem typ, který nečte ani návody. Vždy dám na intuici....

      Vymazat
    5. Moniko kochám se:) Připojuji pochvalu ke krásným fotkám, jaký foťák používáte Vy? Martina

      Vymazat
  2. Moni....musím Ti dát za pravdu....ta naše krajina je tuze krásná....pro toho kdo chce vidět:-)
    Výlet to byl jistojistě veselý a plný zážitků:-)
    Hezké dny nadcházejícího týdne,Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš svatou pravdu, Jituško, je tu božsky.
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. ...teda, už se moc těšíme na ten váš Český kras. Nádherné fotky! Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Renčo, opět Český kras. Tak potom dejte vědět, kde se líbilo nejvíce:o)
      ... a děkuji, M.

      Vymazat
  4. Škoda , my zase rádi Moravu :( Jája

    OdpovědětVymazat
  5. Moni! Zase krása! My jsme jen o kousek dál na západ a zdaleka nemáme ještě tak svěže zeleno. Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,u nás je opravdu krásně,když to vidím.Bydlíš v úžasné krajině a díky za tvé fotečky.Ty vaše holky neví,co ve vás mají.Zdraví tě babčaalča.

    OdpovědětVymazat
  7. Mončo, nádherné výhledy. U vás je už víc zeleno než u nás na severu. Já byla v pátek s kamarádkou na výšlapu kolem Máchova jezera - reportáž na mém blogu - a teprve se příroda nadechuje. A o zrcadlovce hodně hodně přemýšlím, začalo mne focení docela bavit. Měj se krásně po celý týden. Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Strašně se mi líbí, jak si užíváte života a kolik toho jako rodina stíháte! Moniko jak to děláš?? Práce,starat se o dům, děti, tolik oslav, kuchtění, zahradničení a k tomu pořád výlety ... Ten tvůj den je snad dvakrát delší než můj, já se taky snažím,ale takhle si mi to teda zdaleka nedaří :-( Lenka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥