středa 22. dubna 2015

Renezanční náměstí ...



Zase jeden důkaz, když tvrdím, že děti jsou nejlepší výtvarníci.
Jsem vděčná, že mám takové malíře.

technika: vymývaná klovatina na černé čtvrtce

Na černou čtvrtku nakreslete úzkým štětcem motiv renezančních domů.
Chce to pár snímků a malou přednášku o renezanci, než začnete.
Nechte klovatinu pořádně zaschnout a poté vybarvěte suchým pastelem.
Je dobré pořádně zapojit prsty a barvu všude dostatečně vetřít.
No a teď s celou čtvrtkou šup pod kohoutek a vymýt klovatinu.
Najednou se obrázek vyčistí a máte tuto nádheru.
Mám ale zdatné malíře, co? Jsem na ně pyšná ...




Krásný třeba tvořivý den vám přeji,

11 komentářů:

  1. Tedy krásné- zvlášť ten první obrázek...to bych nenamalovala ani já.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera!!! Mám ráda výtvarničení dětí - opravdu dokážou neuvěřitelné výtvory. Navíc je vidět, že mají skvělé vedení a inspiraci. :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja uz musim komentovat:-) Mam dceru tiez v 3.B, v jednej prazskej sidliskovej zakladke...ale bojujeme s p. uc. i celym systemom a je mi z toho smutno, ked vidim ako sa to da inak. My uz rozmyslame i ze sa prestahujeme niekam k vam ako za p. ucitelkou ! Nase dieta, ktore od mala rado vyraba a maluje si v povinnom sebahodnoteni napisalo do ziackej, ze jej ide vsetko okrem VV (pretoze p. uc. na nu krici, ze si nestiha umyt vcas stetce a ona si ich potom rychle utrie spinave do rucniku na ruky..) Vcera sme sa dozvedeli, ze na hudobnej sli chlapci von z triedy, aby dievcatam "nekazili" spev. Je mi fakt luto, ze toto urobi dokonca p. riaditel, ze netusi, k comu sluzia vychovy a ako sa maju deti motivovat a viest i zabavnou formou.
    Deti uz v tretej triede nic nebavi a skolu neznasaju. A ked u vas vidim, co vsetko sa da s nimi dokazat, ake nadherne veci a iste i vztahy tvorite, kym u nas len pocuvaju, ze su najhorsi a nic nevedia....Hrozne Vam fandim a v dobrom zavidim vasim detom :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko nádhera...děti jsou šikovné když jim to paní učitelka dovolí...chodím si k vám na blog denně pro malé pohlazení po duši, děkuji jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, chválím tvé žáčky,ale hlavně šikovnou paní učitelku:o))..moc krásné obrázky..díky za námět a přeji krásné dny Tobě i sovičkám..Inka

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko, jak jste s dětmi docílila toho, že obrysy domů jsou černé. Měla jsem vždy za to, že místa po klovatině budou na výsledném obrázku bílé. Prosím o radu. Děkuji a přeji hezký den. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malovali jsme na černou čtvrtku:o)

      Vymazat
  8. Dobrý den, věděla jsem, že u vás ve starších příspěvcích něco o technice vymývané klovatiny bylo :) Prosím, jak to, že se pastely nevymyjí také a barva krásně zůstane..? Jinak moc děkuji za všecky inspirace, máte to krásné. A razítko netopýra jste tedy sehnala nakonec kde? Je báječné! Mějte krásný zbytek léta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko,
      moc děkuji za milá slova.
      Pokud suchý pastel pořádně rozetřete, opravdu zůstane. Smyje se jen prach na povrchu.
      Netopýr je z Fléru, prodejce š.m.i.k.

      Vymazat
    2. Moc děkuju. Včera jsem koupila klovatinu, hned to jdu zkusit, abych později mohla také patlat s dětmi ve školce. Těším se na další inspirace od Vás!

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥