neděle 12. dubna 2015

všichni slaví ...


Všichni mí beránci to včera řádně oslavili a Terezce oslava vyšla přímo na den Dé.
Díky skvělým hostům byla garden párty skvělá.
A jak už to v pohádkách bývá:
Jedli, pili, hodovali ...... grilovali, čepovali, dolévali, dobrou vůli spolu měli ....
a i kozy přes plot něco dostaly :o)















Děkujeme za nádherný den vám všem, naši milí.

33 komentářů:

  1. Vše nej....oslava byla asi super, je to vidno z fotek. Krásnou neděli přeji...Ila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, také krásnou neděli, posílám, Ilo.

      Vymazat
  2. Krása, pohoda, láska, štěsti.....to všechno na mě z fotek dýchá. Přeji ať to všechno máte na pořád :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moniko... všechno nejlepší těm Tvým beránkům (taky mám jednoho doma ;-)) hodně ZDRAVÍ štěstí a lásky. Ať máte krásný život plný spousty drobných radostí a co nejméně starostí, hodně splněných snů a jen samé hřejivé okamžiky ♡♡♡
    Oslava se vydařila, sluníčko vám přálo... je vidět, že jste si to užili a Ty jsi skvělá maminka a hostitelka ;-)
    A takový drobny detail, je možné že na té černé tabuli je vidět perníkový stromeček od nás??? Krásnou neděli, Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, moje milá Vendo:o)
      Byla jsi tam s námi. papa a děkuju moc, vyřídím beránkům Tvá přání.

      Vymazat
  4. Mončo není nad rodinné štěstí a vy ho máte plnou náruč, tak ať vás provází všechny celý váš život. Je to kouzlo, které ne každý zná a tak si ho chraňte a hýčkejte. Ale to všichni u vás doma již děláte. Vše nej oslavencům, ale i tobě, zasloužíš si velikou pochvalu jako hostitelka. Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Dodatečně přeji všem beránkům na kopeček všechno nejlepší! Taky jich mám pár doma :-))). Měli jste to moc prima a obdivuji toho obřerstvení:-). Krásný a je super , že vyšlo počasí. Mějte se moc prima!

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší oslavy jsou takové, na kterých se sejde parta dobrých přátel a báječných kamarádů. :-) :-) Všechno nejlepší oslavencům a hlavně hodně zdraví přeje Gabča

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná reportáž z oslavy, měli jste to moc pěkné. Nás čeká beránčí oslava příští týden,dokonce dvojitá:) už se těším.
    Krásný den na Kopeček,
    Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. To musela být super oslava. Tvým beránkům přeji vše nej :)

    OdpovědětVymazat
  9. Teda, musela to být krásná oslava. krásné a poutavé fotečky.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, v úvodu, smekám před Tebou jako hostitelkou!
    Jsi šikovná a je vidět (a snad i cítit přes vůně), že to bylo vše dělané s radostí - a to je to nejlepší koření:-)
    Mám ráda ty detaily na fotkách, jak děti nafukují tváře při sfoukávání:-)
    Princeznám hodně zdraví lásky a kamarádů...a tajných přáníček.
    TVÉMU MUŽI JE 30? Já myslela že je starší, ne vzhledově, ale prostě jsem si to myslela.
    Tak to před vámi oběma smekám, málokdo chce mít v mladém věku rodinu. A je tak šikovný...
    Krásnou neděli a nabírání sil po oslavách:-)
    Mimochodem, krásná retro tabule pro Toma. Nevynechám jediný díl Vyprávěj na ČT1 a tyhle detaily např. z novin, to mě baví:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
  11. Velké gratulace všem beranům na Kopeček...♡♡♡ ....jsem taky beran a včera jsme taky slavili,ale že nám to počasí vyšlo, že? Pozdravy Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
  12. Moni....oslavu jste si všichni tůůůůze užili .....a to je moc dobře:-) Jak vidno....jsi úžasná hostitelka:-)
    Hezký nadcházející týden,Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Oslavencům vše nej, hodně zdraví a štěstí.... Moni, krásnou oslavu jste připravili.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  14. Moc zdravim a preji Vasim pokladum vse nejlepsi a hlavne zdravi. Pred vami Moni smekam moc milou oslavu jste pripravila.

    OdpovědětVymazat
  15. Moc zdravim a preji Vasim pokladum vse nejlepsi a hlavne zdravi. Pred vami Moni smekam moc milou oslavu jste pripravila.

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj Moni, je vidět,že si umíte užívat života se vším všudy.Krásná oslava,prohlížím fotky a sbíhají se mi sliny.Všem oslavencům ještě jednou vše nej.Pa
    Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  17. Moničko! Moc tě zdravím na kopeček. Vy jste tak mladí a tak šikovní :-)))

    OdpovědětVymazat
  18. Také se přidávám a přeji Vše nejlepší na kopeček!!:-)). A neeejste vy nějak moc mládí?!;-). Krásné dny vám:-). Alena

    OdpovědětVymazat
  19. Mila Monika, nadhera!!! neda mi nenapisat, ste takym uzasnym prikladom super rodinky, s perfektnm zivotnym pristupom...az mam pocit, ze to snad ani nie je vo vasom veku mozne! mate moj obdiv, vzdy velmi rada nakukam:)))...a dodatocne prajem oslavencom vsetko naj! K

    OdpovědětVymazat
  20. To by me vazne zajimalo, jaky mate s manzelem vekovy rozdil:-)
    Nic ve zlem, jsem jen zvedava a mam rada vas blog.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc krásná jste to měli a dodatečně všechno nejlepší oslavencům, je to krásné když všechno pučí a člověk může pobýt i venku. Nad občerstvením na oslavu tedy smekám, takových dobrot. Příznám se, že bych chtěla být vaším hostem. Hezký týden Aneta

    OdpovědětVymazat
  22. Moničko, mohla bych Vás poprosit o soupis občerstvení, které jste na oslavu dělala. Čeká mě podobná oslava v květnu a ráda bych se u Vás inspirovala. Děkuji!! Jste skvělá!! Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Petro,
      grilovali jsme kýtu na rožni + jsem připravila: lentilkový dort, čokoládový dort bez mouky, skořicové šneky, focacciu, housky, kváskový chléb, slaný sýrový koláč QUICHE, kukuřicový salát s kapií a porkem, ševcovský salát, pečená křidýlka na bylinkách, špekáčky s cibulí na pivě, vaječný salát s rajčaty a jarní cibulkou, jahody v čokoládě...většinu věcí najdete na blogu v receptech:o)
      Hezký večer, Monča

      Vymazat
    2. Dodatečně všem oslavencům všechno nejlepší. Když jsem včera viděla fotky pohoštění, tak jsem si říkala, že jste snad před oslavou celou noc vařila a pekla. Už se těším, až naše děti přestanou chtít potahované dorty. K občerstvení dělám většinou klasiku- chlebíčky, jednohubky, pomazánky, vajecniči, obložené talíře. Letos bude syn slavit 10. narozeniny, tak zkusím něco podle Vás. Některé recepty mám vyzkoušené - třeba Quiche nám moc chutná. Eva

      Vymazat
    3. Krásné občerstvení! Mňam. Lentilkový dort dělám neustále! Ale jen jednou s lentilkami:-). Viděla jsem, Moniko, že máte svůj recept na dort. Já dělám originál dle Alberu a můžu říct, že je nepřekonatelný! Myslím především korpus. Do šlehačky ráda používám i maliny.
      Pěkné dny.
      Eva

      Vymazat
  23. Moni, gratuluji všem tvým beránkům k narozeninám.
    A děkuji moc za balíček s výhrou. Už jsme byli nuceni začít použít, takže přišel akorát v pravou chvíli :-)
    Zdraví beranice Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že přišel včas, ale více vám všem přeji hodně zdraví:o)
      papa a krásné jaro,
      Monča

      Vymazat
  24. Take jsem beranek a musim priznat,ze nekdy porasny beran.�� A take od vikendu tricetilety. Takze preji Vasim berankum dodatecne vse nej. Petra

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥