středa 6. května 2015

Ale nesmí nahoru!



...míněny dětské pokoje a ložnice v patře.
To byla slova tatínka, když jsme se rozhodli pro kočku.
Už první noc spalo kotě s námi v posteli a koš s Tobiáškem přinesl ... hádejte kdo?
Jo, důslednost je ohromná věc :-)




Krásný večer z kopečku.

38 komentářů:

  1. Myslím, že to dopadlo zcela klasicky a normálně. Přeju hodně radosti s koťátkem.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, kočky vládnou domu a nechají nás v něm bydlet :o)

      Vymazat
  2. Překrásné fotky! Mončo, Tobiášek bude domácí či domácko-venkovní? :-) Je kouzelný. Mazlík. A kdo bude hlídat až budete výletovat? Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočka je pánem v domě, hádám, že bude tam, kde bude chtít být on:o)
      Už jsme měli 2 kočky, tak trochu tu jejich náturu známe:o)

      A s výlety to ještě musíme pořešit.... viď, babičko???

      Vymazat
  3. Moni, právě jsem dočetla 18 centimetrů od Tvého manžela..musím napsat, že je to úžasně krásný kousek:o)! Krásné dny a spoustu radosti s čičí:o) Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Moni,
    to jsou nádherné fotky.Jen vytisknout a zarámovat.

    A vsadím se, že u jednoho kočičího miminka nezůstanete :)

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji, Janí. Model drží a pózuje:o)

      Vymazat
  6. Malá chlupatá kulička a co to uděloá, jen se na ty fotky dívám a má slovní zásoba už šišlá také.
    Kočička je mé nesplnitelné přání, a tak si vychutnávám kocoura Leoše u rodičů.
    Moni, Tobiášek je překrásný!!!
    Rodičům jsem koupila cedulku:
    PRO MAJITELE KOČEK
    1) JSI KOČKA, PATŘÍŠ VEN
    2) DOBRÁ, MŮŽEŠ DO DOMU, ALE JEN NA GAUČ
    3) NE, DO POSTELE NEPATŘÍŠ
    4) NA KTERÉ STRANĚ CHCEŠ SPÁT?

    A jak se říká v jedné reklamě - štěňátko a sexy týpek vždy zabodují:-))
    (dosaďme si koťátko:-))
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda pravdoucí :o))))
      Děkujuuu, M.

      Vymazat
  7. A s námi naše kočky spí doteď,a to mají 15 a 10 let.Taky jsme byli důslední��Tobiàšek je roztomilý, fotky moc krásné a Betynce rychlé uzdravení, papa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je nádherné koťátko, zlatíčko na první pohled. U nás to bylo také - do ložnice nesmí, když tam Julinka byla tak jsem říkala - dělám, že to nevidím. Teď tam je a už ani nic neříkám, prostě nás dostala a omotala si nás. Tak ať si s ním užijete! Pěkné dny. Slávka

    OdpovědětVymazat
  9. Právě jsem se dostala úplnou náhodou na tvůj blog. Máš tak krásný fotky !!! Je tu doopravdy vidět, že máš vážně talent. Vážně ty fotky mě dostaly. A k tomu když fotíš, tak roztomilé koťátko, to je pak perfektní. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jinak to ani dopadnout nemohlo ;-) Je rozkošnej, kdo by odolal :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím na kopeček,souhlasím......přeji krásné pomazleníčko)))))))pa Šárka

      Vymazat
  11. Naše první slova byla taky, že "s námi ale nebude spát v posteli". Teď, když jde jeden z nás spát později, tak se pak v noci choulí v rožku, aby Matynkunáhodou neprobudil... Máme plnou krabici lepicích válečků do zásoby... Každý den vstávám o čtvrt hodiny dřív, abych odchlupatila celou postel... Ale stejně je kočka pořád to nejlepší, co nás mohlo potkat:-). Přeji krásné kočičí soužití;-). P.

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádherné koťátko...s Eliškou taky kočky spí:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Princezna na hrášku je překrásná. A pražanda k tomu :o) Ať vám dělá jen samé potěšení. U vás jí bude krásně. Má to za odměnu, co si budeme povídat :o) A tím "Nesmí nahoru!" myslel Tom jistojistě půdu a ne patro! To dá přeci rozum!
    Krásné dny
    Katka ze Země Za Duhou ♥

    OdpovědětVymazat
  14. U nas (pisu z Oldenburg..., v Nemecku) s rekne:
    "Posledni dite ma porad srst... "
    ;)
    Hezky vecer!
    Julia

    OdpovědětVymazat
  15. Jste úžasní!
    Krásné dny plné slastného vrnění...
    Pa Lidka

    OdpovědětVymazat
  16. Chlupáčci umí zahřát nejen na těle, ale také i na duši. Přeji pohodové zážitky :D

    OdpovědětVymazat
  17. Nádhera !!!! Mám ráda kočky, vlastním jednu lila, britskou už 11 let. Je to spíš plašší exemplář, ale s věkem se z ní stává strašná mazlivka. Nikdy s náma nespala, protože jak se hnula, já se vzbudila a už jsem nespala. Její království je kuchyně. Je to typický gaučák, ven jí nepouštím, protože se za prvé bojím, že by ve své zvědavosti někam zdrhla, a pak taky, aby nechytila nějakou chorobu. Kočka mi vyhovuje, je to osobnost každým coulem. Zatímco pes poslechne skoro vždycky, když je vychován, kočka jen když chce, ale přesto bych naší Matyldu nevyměnila. Mám obě děti dospělé, ale když přijedou, stávají se z nich opět malé děti. Honí se s ní, škádlí jí, bafají na ní zpoza rohu, a já jsem šťastná, protože je to pro mé děti stále domov. Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať dělá dlouho společnici♥
      Krásný den, M

      Vymazat
  18. Mony, krásný "kocurek" :-) Hezký večer A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyřídím mu to:o)
      Krásný den, Aničko

      Vymazat
  19. To je ale mimísek, kolik je kočičce??
    Je k zulíbání..:-))
    Zvu na svůj blog
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Bože to je tak roztomilý <3. Já jsem na kočky nikdy moc nebyla, doma jsme vždycky měli psa. Teďka bydlím s přítelem a ten je kočkovej a moc by si koťátko přál. Když vidím ty fotky, tak asi nakonec podlehnu :)

    OdpovědětVymazat
  21. juuj zlatenko drobnučké... ani sa nedivím, že to takto dopadlo : ))) mame dve micky...a tiez sa obcas pytam "murko, na ktorej strane chces teda spat" : ))))), vela zábavy, pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  22. Dobrý den na Kopeček !
    Koťátko je úžasné ! Mě bylo divné, že u Vás žádné zvířátko není !
    Před skoro už 8 lety byl náš kocourek taky takové krásné čisťoučké koťátko, teď je to věčně urousaný, porvaný kocour, který se toulá po okolí a domu se chodí nabaštit, ale mám ho stále stejně ráda a když příjde domu, nacpe si pupíka a pak si přede mne lehne, protahuje se, mňouká, kouká po mě, chce pomazlit, tak mu vždy zas šeptám, že je to moje roztomilé koťátko :-).
    Moc ráda se chodím k Vám na blog koukat, dělá mi to moc dobře na duši i u srdce !
    Jste moc príma rodina ! ( Jen mě drásá nervy ten Váš věčný pořádek :))) )
    Ať se Vám daří ! Anežka

    OdpovědětVymazat
  23. Moni u nás to tak bylo hlavně se psem :))) . Říkali jsme hlavně ne na sedačky a do postele . Dnes jsem vděčná když se mi přitulí na záda . Kotě máte nádherné , Šárka

    OdpovědětVymazat
  24. Ta je sladká ♥ (a to normálně kočky moc nemusím:) A hlavně ty fotky jsou opravdu okouzlující!

    OdpovědětVymazat
  25. Kocourek je nádherný k pomazlení ... Ať s ním zažijete spoustu radosti! Maru

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥