sobota 23. května 2015

Do luk a polí ...


Kopretiny, kopretina,
všechny stejné, každá jiná.
Fouká větřík, v louce tráva
pod větříkem polehává.












Neznám lepší relax a jsem ráda,
 že máme děti v tom věku, kdy s námi všude  ještě chtějí s nadšením jezdit.

Mějte krásný večer a ještě lepší neděli.

9 komentářů:

  1. Kopretiny, kohoutky, zvonečky - kytičky mého dětství, dodnes je nic nepřekonalo....

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a s dětmi si to užívejte co hrdlo ráčí. Já mám děti 4 ,ale nejstarší dcera už se mnou moc nechce, zbývají mi jako parťáci naši kluci. Já s nimi dnes vyrazila na černý bez, ale ještě rozkvetlý není. Chce to tak týden a pořádné sluníčko, ani ty kytičky pro maminku nebyli ... Krásný víkend - Danča

    OdpovědětVymazat
  3. Ať už to slunko taky dojde k nám...

    OdpovědětVymazat
  4. AHOJKY MONČO,KRÁSNÉ FOTO.UŽÍVEJ-MOJE HOLČIČKY 16-17ROKŮ,TAK TO UŽ JE MOC NETÁHNE-SPOLEČNÁ AKCE.ALE JEŠTĚ TO JDE......U NÁS BYLO TAKY KRÁSNÉ POČASÍ-NA TU HRŮZU CO SLIBOVALI,JSME MĚLI SKORO CELÝ TÝDEN SLUNEČNO A TEPLO.PA KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  5. Chci se k vám do kraje přestěhovat. Bože! :) Ne, že by u nás ve Slezsku nebylo pěkně, ale tam u vás je to, soudě jen podle fotek, úplně jiný level. Dýchá na mě tam od vás taková volnost..jen se rozběhnout... (A to počasí závidím, my si tady ty Letnice "užíváme" s deštěm. Udělala jsem si výzdobu, lípu, co mám v květináči jsem si nazdobila holubičkami,a z těch jsou spíš "zmoklé slepice". :)))Tady se navíc na Sv. Ducha smaží vaječina, je to místní krajový zvyk...z kterého letos nic nebude. :( Škoda. Na to,že moje babička říkávala "Svatý duch - do vody buch" :(...tak třeba za rok. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Úžansé fotky :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Luční kvítí.....hm,tak to mám taky moc ráda:-)
    Hezký týden,Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera,úplně mě to zahřálo u srdíčka.Děkuji Vám.D

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥