neděle 3. května 2015

Hrnčířské berounské trhy ...


Kdo jste nestihl hrnčířské trhy v našem rodném městě, v září máte opět šanci.
Jako každý rok ... nádhera, kam oko dohlédne, vůně pečínek a bramboráků a pro mě bylo nejmilejší překvapení, že jsem tady poprvé viděla stánek Lucie Čapkové a samozřejmě si z trhů odvážím její diář i kalendář:o)
Lucie je jako její obrázky ...milá a usměvavá bytost.



Smaltové cedulky Lucie ... stojíte, čtete, usmíváte se.







Tak to bylo jen letem světem z našeho Berouna.
Mějte krásnou neděli.

23 komentářů:

  1. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov ak nie lepsich ti prajem. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj. Velmi rada ta citam :) aj tento tvoj prispevok ma zaujal :) vela stastia a aspon takychto super prispevkov ak nie lepsich ti prajem. ( zacinajuca blogerka co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk )

    OdpovědětVymazat
  3. Krása ...a co jste letos pořídili? Nechceš mi tvrdit,že nic...to bych ti ani, jak tė virtuálně znám, nevěřila...♡♡♡...Zdraví Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... letos jsem se krotila:o)
      Máme hrnek a zapékací mísu.
      pa, Janí.

      Vymazat
  4. Nádherné výrobky..Lucii jsem objevila díky Tobě a mám letos diář, nekonečný kalendář ve třídě a i kalendář doma..ty cedulky jsou úžasné..škoda, že mi děti už odrostly a nebydlí se mnou..rozhodně cedulka Svinčík by se mi tehdy hodila:o))...teď bych si asi provokativně koupila Myju ráda, protože dnes jsem na chalupě umyla tolik nádobí, jak už dlouho ne:o))..Jinak myšičky jsou nádherné a i ostatní výrobky..mějte se krásně a samé pěkné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Hrnčířské trhy v Berouně mám moc ráda, zrovna minulý víkend jsme trávili v Chrustenicích.
    Krásné fotky.
    zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super, krása, nádhera.
    Škoda, že je Beroun trochu z ruky :o)
    Ale v době internetu není nic nemožné, že!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, nevíte od koho jsou ty zápichy zvonečky a kytičky? Vypadají moc pěkně. Děkuji Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eví, nevím jméno, ale jsou to Maďaři.

      Vymazat
  8. Krása, krása, kráse. Tiše závidím, ale přeju.
    Pro ty z vás, které jste z Vysočiny, tak se 8.5.2015 koná v Havlíčkově Brodě 50. Trh řemesel. Monča nás krásně navnadila. Děkuji a přeji krásný večer.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  9. keramické pugéty jsou must have! ten růžový je nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  10. jééé, to je nádhera, škoda, že o takových akcích dozvídám až po nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to jsem dávala avízo týden dopředu. Tak v září :-)

      Vymazat
  11. Monika,
    what a wonderful post filled with fantastic pictures!!! You are a great photographer!!!
    Happy time
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, I´m turning red:o)
      Thank you and have a nice spring.
      M.

      Vymazat
  12. Taky jsem neodolala a i když máme doma týdení miminko,tak jsem přemluvila manžela,naložil mě i obě holčičky a vyrazili jsme :-)
    Nechali jsme to tedy radši až na neděli,aby jsme s kočárkem vůbec projeli a určitě jsme udělali dobře :-)
    Když jsme jeli domu,tak Ti muselo pískat určitě v uších....manžel při pohledu na "Váš"dub vzpomínal,jak jsme tam jednou hledali kešku a dlouho nemohli k dubu najít tu správnou cestu :-) Tak mu říkám,tam bydlí ta šikovná Monča a on na to ... ta co hezky píše? :-)
    Hezký den na kopeček přeje Gabča
    PS - omlouvám se,že jsem teď flákala nakukování :-) ... Hlásím,že už jsme na manžela doma tři ženský a k Alžbětce jsme se rozrostli ještě o Adélku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je na tom jako náš tatínek:o) Bude opečováván třemi ženskými, ten se má:o)
      Ať vám Adélka dělá jen radost.
      Jo, neděle byla docela v pohodě a šlo chodit i s kočárky. Dobře jste udělali.
      Krásné jaro, Gabčo.

      Vymazat
  13. TAM by se mi líbilo, škoda, že jsem o nich nevěděla dopředu....

    OdpovědětVymazat
  14. Moni, prosím nevíte od koho jsou ty Myšky na první fotce? Děkuji. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, bohužel jsem si nevzala kontakt. Paní šije i zajíčky, brože, sponky ... má to kouzelné. Tak příště:o)

      Vymazat
    2. http://www.fler.cz/zbozi/bydlime-si-v-kufru-5547504

      Vymazat
  15. miluji trhy a už jen z těch fotek je cítit krásná atmosféra! a látková zvířátka!!!

    OdpovědětVymazat
  16. Hrnčířské trhy miluju, chodíme pravidelně v září do Kunštátu. Jsou taky moc pěkné a krotit se je fakt moc těžké. Těch nápadů, barev, tvarů, to člověk až žasne. A atmosféra vždy skvělá.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥