pátek 8. května 2015

medové krachle ...



Medové krachle

listové těsto
med
skořice
třtinový cukr
vajíčko

Super rychlý dezert, jednoduchý a mooooc dobrý. 
Rozkrájené listové těsto na tvary, které se vám líbí ... trojúhelníky, obdelníky.
 Potřete každý kousek 1 lžičkou tužšího medu, pomažte rozšlehaným vajíčkem a posypte trochou třtinového cukru smíchaným se spoustou skořice.
Pečte asi 10 minut při 230°C.




Posilněni můžeme vyrazit na cyklovýlet.
Doufám, že tentokrát si užijeme jen jízdu a krásné počasí:o)


PS: Abych nemusela odpovídat na mnohé otázky ... ten krásný zapékací talíř  mám opět z trhů od manželů Tomší z Týna
Je ohromný ...  na celé kuře i s bramborami.
Každý rok si z trhů odnáším jeden jejich  krásný kousek.

Mějte bezva sváteční den,

6 komentářů:

  1. Zdravím,vyzkouším......vypadají jedle)))))Ať se výlet vydaří:)pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, reparát výletu dopadl určitě na jedničku.
    Dobrůtku určitě vyzkoušíme.
    Katka ze Země Za Duhou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, vydařil se, bylo nádherně a v křivoklátských lesích je božsky!
      krásný den, M

      Vymazat
  3. Ahojky, tak jsem je dnes zkusila. Jsou opravdu výborné, Já jsem dávala jenom trochu toho medu. Jenom se chci zeptat, pekla jsi to na pečícím papíru? Mě se to na plechu trochu připeklo. Ale jsou fakt výborné!! Měj se Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, určitě na pečící papír, med se rozteče a lepí.
      Děkuji a jsem ráda, že chutnají:o)
      Hezký den, M

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥