neděle 17. května 2015

Naše záhonky ve svahu ...


Záhonky ve svahu jsou trochu složitější než na rovině, ale o to více zajímavé, alespoň pro mě.
Neděláme zdaleka vše dokonale, vše má spoustu nedostatků a chyb.
 Ale je to naše, vlastnoručně vyrobené a z věcí, co jsme našli kolem domu.
Vlastně mám nedokonalost raději, než precizní vyšperkovaná díla.
Tak takto jsme si "spíchli" ty naše.
Dnešní záhon bude celý věnovaný jahodám ... po kočičce chceme splnit z dalších přání našich slečen ... jahody.




Díky za vaše návštěvy a hurá do soukolí dalšího pracovního týdne,

11 komentářů:

  1. Ty jsou perfektní! ...také máme zahradu do svahu, ale o dost většího. Vyvýšené záhony jsou můj sen, ale u nás bohužel nereálný, už jen vyvozit tam tu hlínu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moni, krásně jste to vyřešili..mějte krásný nový týden..ve školách to už začíná být pomaličku hektické:o)..konec roku se blíží..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou super :-). Taky jsem chtěla ze zbytků prken a trámů co jsme měli doma, ale prý toho je málo nebo by to byla škoda :-)))))))). Ať daří a nekrmíte jahodama jen jarabáky :-), Kája.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné dřevo, moc se mi vaše záhony líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko zase perfektna prácička, tie záhonky do kopca sa mi veeeeľmi pačia. Ste absolútne zohratá dvojka, silnopracanti :-) Pozdravujem a prajem krásny nový týždeň.

    OdpovědětVymazat
  6. Moni,máte to opět nádherné,u Vás se moc ráda kochám a každý den se těším na něco nového.....Přeji pohodový týden,mějte se..Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to velice hezky a přirozeně , ale co nemusím jsou ty krutidráty u rajčat . Stejně nejlepší je dřevěný klacek . Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Zahrada ve svahu má Moni svá plus. Jen nevím jak ty, ale já když se dívám z dola tzn do kopečka, příjde mi zajímavější :-)) a záhony jsou povedené. Staré dřevo dodá šmrnc. Jen, já jsem měla založený jeden stejně jako vy, přímo na trávě a tam se mi jahodám nevedlo. Tak jsem to udělala opravdu tak, jak jsem našla návod. Nejdříve vybrat zeminu do hloubky 30cm, pak nadrcené větve, oklepané drny, listí, kompost a pak teprve zpět zeminu a promíchat s kompostem. Musím říct, že je to pracné, ale fakt se mi to vyplatilo. A ať se jahodám daří, držím palce.

    OdpovědětVymazat
  9. Máte to moc hezky vyřešené Moni. Taky jsem ráda, když se zpracuje co je kolem domu, a že to není perfektní? Já kladu důraz na to aby to bylo RUSTIKÁL :)) Čím více prasklin a hrubě opracováno tím líp. Zahradničení zdar. Pa Stáňa
    Ps: A co maliny, už se ti zlepšily v růstu?

    OdpovědětVymazat
  10. Tak doufám, že se tu vyskytnou nějaké "jahodové" recepty :) Miluju tenhle blog, srší pozitivní energií a přiznejme si, že ta je nejdůležitější :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥