pátek 15. května 2015

...pohoda, jazz


Nejkrásnější pohled na svět je z houpací sítě :o)
Vypínám. Knížka mě v kombinaci s houpáním vždy na pár minut uspí.
 Klimbám a holky jsem obdarovala kelímky na lektvary ... tak se nemusím ani  o nic víc starat.
Mějte  pohodový víkend.

14 komentářů:

  1. héj, Moni,jak to děláš, vždycky mě dostaneš. chci taky do sítě a hlavně chci zdřímnout.
    krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko,
      ono přišlo brzy vystřízlivění ... hodinu sekání trávy a potom další hodinu sázení rajčat a cuket :o)
      Ale zítra zase kus přečtu:o)
      Hezký víkend, M.

      Vymazat
  2. Jak závidím že jí máš kam pověsit. Vlastníme síť 3 rokem leč nikdy nevysela protože není jí kam pověsit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radanko, pověsili jsme ji neromanticky ... na kovovou konstrukci:o)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Budeme s Tomem vypadat, jak chodící reklama, ale také Murakamiho ...Kronika ptáčka na klíček ...pro mě nejhezčí z Murakamiho knih, ale jsem teprve v půli:o)

      Vymazat
  4. Taky mě zajímá, kde máš sít pověšenou. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle, žádná romantika. Stromy vzrostlé máme, ale nešikovně daleko od sebe.
      Koupili jste kovovou konstrukci v IKEA :o)
      pa, M

      Vymazat
    2. Moni, fakt to tam prodávají? my nemáme velké stromy žádné a houpačku tak moc chci. teda chceme.
      Majka

      Vymazat
  5. Taky mě zajímá, kde máš sít pověšenou. Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Jééé, jak já se těším, až jednou dospěju do podobného stadia života, že se děti postarají o sebe a já si budu chvilku číst. Ale jednou to přijde, já vím, že jo! :-) Jinak síť máme taky, taťka mi svařil kovovou konstrukci, ale kvůli dětem je zatím schovaná, protože o ní zaakopávali nebo vypadávali ze sítě atd. Obdivuju ten prostor. My máme zahradu malou... Ale aspoň něco. :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥