pondělí 4. května 2015

rozkvetlá ...


Vše, co je podle přírody,
je hodno úcty.
Cicero.

Stromy jsou básně,
které země píše do nebe.

Než můžeme přírodě poroučet,
musíme ji nejprve poslouchat.
Bacon




Mějte se krásně,

8 komentářů:

  1. Díky za pěkné jarní pohlazení...a Betynce to i s tou bolestivou odřeninkou jarně moc sluší...♡♡♡... zdraví Jana z Brna


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, vyřídím jí to :o)
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Krásné zastavení.. jen ještě k Berounu - doporučuji návštěvu Muzea berounské keramiky, kousek od náměstí. Dokonalost! Stojí za návštěvu, kdo jednou zajde, musí se vrátit. Byla jsem unešená, určitě přijedu se školními dětmi, dělají tam pro ně i dílničky. Zajdete při trzích i do geoparku? Tam je taky malý trh. Další "úlet" je návštěva tamních výtvarných potřeb, to taky pomůže peněžence :-).. Beroun je prostě famózní :-). Budu se těšit na další Vaše (Tvoje?) fotky, hezké dny, HanaL.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haní, jsem ráda, že se Ti u nás líbilo. V geoparku jsme také byli a v muzeu pracuje kamarádka, tam jsme také každoročně:o) A výtvarné potřeby? Kam myslíte, že mizí velká část mé výplaty??? Když čekám na Bety, než si odbaletí, mám spoustu času se v těchto krámcích kochat ... a nejen kochat:o)
      Jsem žena bez šperků a parfémů, ale mé šuplíky v pracovně ... ty skrývají pokladů:o)))
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Velký to umělec - matka příroda!
    Kdo že to přilepil na špici skály onen malý smrček, zvědavě nakukující z výšky do vody plné pstruhů?
    Kdo že přišpendlil ke spárům útesů vzdorující bučiska, která ví bůh na čem, kde a jak se drží.
    Jaká to nádhera, když jdeš jitrem a notuješ si se zpívající říčkou, či bystřinou, která svou krásou provokuje k fandovství.
    Jen si poslechni, jak pěje stříbřitá perla panenské přírody o svých touhách a tužbách.
    Vždyť tady v přírodě je opravdový ráj, tady je to skutečné nebe na zemi...

    Aby člověk dobře viděl, nestačí jen otevřít oči!
    Ale mít srdce otevřené dokořán.

    První i druhý citát od Jana Wericha.
    Radši jsem teď smazala takovou citovou vzteklou myšlenku, co se dnes přírodě dějě. Mám pocit, že to bude v budoucnu jak v jedné písničce od Wabiho Daňka...modří vědí?

    Moni, u Tebe by byly šperky nošením dříví do lesa:-) To já zase naopak něco na krk musím, aby na mě něco hezkého bylo:-))
    Když jsou korunky, kuk na Fler, mám právě ráda přírodní šperky od šikovných lidí. Nebo šperky od syna, které vyráběl - ty jsou srdeční a mají vyšší hodnotu než z Pařížské ulice:-)

    Betynce držím palce, ať se netrápí, je krásná pořád! TO JE TAK DOBŘE, že se nestalo nic horšího!!!!
    (když bylo Kubíkovi 7, stala se KRÁSNÁ událost - on asperger - se zapojil do hry na honěnou s ostatními dětmi, a jak běžel, švihla ho větev přes oko, bylo to před jeho březn.narozeninami, takže byl ještě sníh, všude krev, děti ječely...já přibíhala současně se sanitkou....pořád mám husí kůži...že vidí, byl nejhezčí dárek)
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moni, zapomněla jsem, kamarádky chlapeček je divoch, a tak často a prý s dobrým výsledkem používala na odřeniny propolisovou mast.
      Krásný den na kopeček, M.

      Vymazat
  4. Nádherné fotky a krásná slůvka.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥