pondělí 11. května 2015

Sněhové pusinky ...


Sněhové (v mém případě) placičky

Na jeden bílek potřebujete 70-100 g cukru.
Pokud budete používat cukr krystal, začněte šlehat s cukrem hned od začátku.
Moučkový můžete vmíchat až po vyšlehání.
Já zvolila rychlovku a na pečící papír jsem pusinky tvořila jen lžící a skoro jsme měli makronky :o)
Sušte v troubě jednu hodinu při 100°C
Na vrch jsem dala šlehačku a jak vidíte, ani vyfotit jsem nestačila.


Krásný týden a nezapomeňte:

Přijdou i lepší dny.
Jmenují se sobota a neděle.

2 komentáře:

  1. Pusinky miluju! Minule jsem je udělala jako ozdobu na cupcaky, ale nakonec měly samotné pusinky větší úspěch :D Ale taky jsem je měla placaté, prý proto, že se musí vejce s cukrem šlehat ve vodní lázni. Ale dobré jsou vždycky, placaté i zubaté :)

    OdpovědětVymazat
  2. For a free Steam gift go to http://getsteamgifts.com/ I got my Steam Gift Card there

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥