čtvrtek 21. května 2015

Tvarohové placičky ...


Tuto rychlou večeři zbožňuji spolu s rajčaty a kváskovým chlebem.

Tvarohové placičky

500g tvarohu
(plnotučný z vaničky)
2 vejce
150g nastrouhaného sýra
 (gouda, cheddar, cihla ... co máte)
strouhanka
sladká mletá paprika
drcený kmín
pepř
pažitka
sůl


Vše smíchejte. Strouhanku přidávejte, dokud nebude hmota dostatečně hustá, abyste vytvořili karbanátky.
Osmažte placičky na olivovém oleji z obou stran.
Toť vše. Rychlé, zdravé, výborné.
Dobrou chuť.

14 komentářů:

  1. Jé Moni, ty vypadají moc dobře, určitě je vyzkouším.
    a přeji krásný Tvůj sváteční den. Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Mončo přeji vše nejlepší k Tvému dnešnímu svátku a pěkně si jej oslav. Recept vypadá prudce jedle :-) Posílám pozdravy na kopeček :-) KatkaB

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, placičky vypadají dooost dobře. Určitě je vyzkouším. Tvaroh mám ráda v jakékoliv podobě-sladký, slaný. Vše nej, nej k Tvému dnešnímu svátku. Užij si ho!!! Páček

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, jak jsem ráno zaslechla z rádia, že je Monika, hned jsem si na Tebe vzpoměla.
    Jinou ani neznám.
    Jsi moc mil člověk, v dnešní době takový ten vzácný útvar - spokojená a šťastná, z toho co máš, skromná...
    Líbí se mi, jak žiješ a nepřežíváš, hledáš si nápady, raduješ se...
    Přeju Ti hlavně zdraví a vnitřní pohodu, spokojenou rodinu, hodně zážitků na výletech i při tvoření, hodně lásky a povídání...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Vše krásné k dnešnímu svátku , šťastné žití a bytí v kruhu tvé rodiny Mončo.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  6. Jedním slovem ...... Mňam !!!
    Tyhle jednoduché dobroty mám moc ráda a určitě zkusím.
    Jo a všechno nej nej k dnešnímu svátku :-)
    Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Vše nej Mony k Tvému dnešnímu svátku........pěkně si ho s rodinkou oslav.....zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Moni,vše nejlepší k svátku a placičky vypadají dobře, určitě vyzkouším,pa Dáša Havířov

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Moni,
    už je to více jak rok,
    co jsem objevila Tvůj blog,
    a před rokem přesně v tento den,
    jsi mi přála k svátku,
    tak já Tobě teď píšu na oplátku
    všechno nejlepší k Tvým jmeninám ♥.

    Mějte se krásně na kopečku.

    OdpovědětVymazat
  10. Všechno nejlepši Moni k dnešnimu svatku.
    Placičky jdu hned vyzkoušet.Hezky večer.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  11. Mončo, ještě dodatečně, ve nej od lesů. Pavel

    OdpovědětVymazat
  12. Podobné jsem se naučila od své tchýně. Dává jen tvaroh, vajíčko, trochu mouky, sůl a spoustu pažitky. Milujeme je :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥