čtvrtek 28. května 2015

vážně i nevážně ...


Žena se nikdy nestrojí,
aby udělala dojem na muže.
Obléká se, aby naštvala ostatní ženy.


NIKDY SE NEHÁDEJ
S HLOUPÝMI LIDMI.
Srazí tě na svou úroveň
a pak tě ubijí svou zkušeností.



LÁSKA je,
když sedíš někomu po boku,
neděláte nic 
a přesto se cítíš šťastný.



Nelituji věcí,
které jsem udělal.
Lituji věcí,
které jsem neudělal,
když jsem měl šanci.



ŽENY nikdy neví, co chtějí.
MUŽI nikdy neví, co mají.


Někdy VYHRAJEŠ.
Někdy se POUČÍŠ.


Nemůžeš zastavit vlny,
ale můžeš se naučit surfovat.


Tak do toho!
Krásný den,

8 komentářů:

  1. Nádherné fotografie Moni. Já se kochám a kochám:). Mít svůj dobrý foťák, jsem na lovu často:). Díky za tento skvělý blog:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji já Tobě♥
      Krásný víkend, M.

      Vymazat
  2. dobrý den, paní Moniko,
    krásné fotografie - zaujala mě ta s heřmánkem - nevzpomínáte si náhodou kde byla pořízena ? snažím se již třetím rokem ho vypěstovat ze semínek a nedaří se, kvést volně v přírodě jsem ho už neviděla hodně dlouho, dnes už je to v podstatě ojedinělost... ráda bych ho měla v zahrádce. Děkuji, zdraví Petra ze Suchomast

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo,
      tento roste v polích mezi Dobřichovicemi a Černošicemi. Ale byly tam osamocené 4 rostlinky na okraji pole s řepkou :-(

      Vymazat
    2. ...mockrát díky za odpověď!

      Vymazat
  3. Zdravím na kopeček,opět pravdivé......a bohužel ten druhý jsem nedávno poznala v praxi ((((Přeji pohodový nastávající víkend.Pa Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ... bohužel na světě je jich dost a každý se s nimi jednou bohužel střetneme. I vícekrát.
      Tak hodně štěstí a milé, rozumné lidi kolem sebe. M

      Vymazat
  4. Piękne zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam z Opola;-)
    Ula

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥