pátek 29. května 2015

Visí ...


... na svých nových místech.
 Mé nové poklady od Betynky, cennější než všechna díla galerií.
Ale vy to jistě máte stejné s vašimi dětmi.


Každé dítě je umělec.
Problém je, jak zůstat umělcem,
když vyrosteme.
Pablo Picasso

Umění smývá z duše prach všedního života.
Pablo Picasso




Jak si doma vyrobit rodinný kalendář jsem psala  kdysi tady.
Jsem mu stále věrná, staré stránky neustále nechávám,
 tak nám pěkně roste a sílí jako naše vzpomínky.



Užijte si víkend podle svých představ a děkuji za vaši návštěvu a milá slova.

17 komentářů:

  1. Poklady šikovné Betynky mají čestná místa..tulipán je moc krásný a kočička je úžasná .Betynka je zručná určitě po mamince.Také mne zaujal nevšední kalendář ..je parádní.Vždy jsem měla ráda dárečky vyrobené dětmi,ty mají tu největší cenu..jsou darované a vyráběné s láskou.Mám několik pokladů ještě také uschovány..(již 32 let)..první obrázek ptáčka,který dcerka ve třech letech namalovala během několika vteřin voskovkou a my jsme jenom nevěřícně zírali,co dokázala namalovat.
    V minulém příspěvku jste psala Moničko o albu,které jste zakládala starší dcerce.Máte pravdu ty první to mají vždy jiné..Já jsem vypsala starší dceři všechny její první krůčky ,slůvka .poznávání kytiček a také naučení sprostých slůvek,které pochytila od brášků.Muž byl devět měsíců na práci v zahraničí a malé byly necelé dva roky.Psávala jsem tři dopisy denně,aby muž nepřišel o to nejhezčí probouzení naší dcerky.Když bylo dceři 30 let,tak jsem jí každé ty kouzelné okamžiky z těch dopisů vypsala do deníčku..a dala jí vzpomínky darem.Oplakaly jsme to obě.Bohužel druhé dceři jsem již nic nezaznamenávala a moc mne to mrzí.Starší bude mít pěknou vzpomínku.
    Moničko přeji pěkný víkend celé rodince.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, děkuji za Vše krásné řádky.
      Kalendář si už třetím rokem vyrábím. Mám ráda jednoduché věci a tak jsem u něj už zůstala.
      Mějte krásný víkend, M.

      Vymazat
  2. Díky dětem má člověk doma opravdu nádherné dekorace...bohužel, se starším školním věkem děti (konkrétně naše holky) tvoří čím dál tím míň. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda a bohužel děti tvoří nejlépe nejspontánněji tak do 7-8 let. Tak toho musím ještě využít a chytit šanci za pačesy:o)
      Krásný den, M

      Vymazat
  3. Dobré nedělní ráno, moc ráda si prohlížím váš blog, čiší z něho ohromná láska k dětem i dospělým. Obdivuji Vás pro vaše názory, nápady a také pro tu spoustu energie, kterou vlastně předáváte i nám! Moc Vás zdravím a přeji celé rodince jen to dobré. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, to je milé, moc moc děkuji♥

      Vymazat
  4. Ten tulipán v rámečcích krásně vynikl, moc se mi to takto nainstalované líbí. Opravdu jako dílo z galerie. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zuzí, také jsem z něj stále PAF :O)
      Zdravím vás všechny na kopeček:o)))
      papa, M.

      Vymazat
  5. Milá Mončo...
    ... chtěla jsem ještě aspoň dodatečně popřát k svátku, myslela jsem na Tebe, ale dostávám se ke psaní až teď. Buď stále tak optimistická, plná života, radosti a lásky a především přeji hodně ZDRAVÍ ♡♡♡♡♡
    Výtvory dětí mám také moc ráda. Nejnovější obrázky máme vždy na lednici. Mám také pár keramických drobností, zvířátka z květináčků, dokonce i básničku. Každá z holek má velkou krabici na vzpomínky. Neschovávám úplně vše, ale jsou to vzpomínky a i holky se v nich občas rády "prohrabují".
    Chtěla bych Ti ještě poděkovat za výtvarné nápady, dělala jsem s dětmi kočičky z novin, vodní hladinu a několikrát přišla na řadu i vymývaná klovatina ;-) Až někdy vzpomenu pošlu mailem fotky jak se nám dařilo.
    Krásný sluníčkový víkend a děkuju za krásné příspěvky, co hladí po duši i srdci... za tu pozitivní energii a nádherné fotografie... papa Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje milá Vendo, moc moc děkuju, jsi zlato.
      Jsem ráda, že tvoříte, pod Tvým vedením to musí být nádhera.
      Teď se s dětmi chystám na voskovou batiku, když se nám sešlo několik prostěradel, škoda nevyužít:o)
      Měj se moc hezky a brzy napíšu.pa zlatíčko. M.

      Vymazat
  6. Milá Mončo, bohužel i mě se stalo,že v popelnici u školky jsem našla krabici a v ni výrobky z keramiky,které jsme ten den rozdaly dětem domů.Myšlenky byly v te chvíli všelijaké...I dnes mám radost z dárku vlastnoručně vyrobeného ač jsou naše holky dávno velké.Měj hezké dny a galerie at se rozrůstá,dílka jsou krásná a srdci milá. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Mončo, bohužel i mě se stalo,že v popelnici u školky jsem našla krabici a v ni výrobky z keramiky,které jsme ten den rozdaly dětem domů.Myšlenky byly v te chvíli všelijaké...I dnes mám radost z dárku vlastnoručně vyrobeného ač jsou naše holky dávno velké.Měj hezké dny a galerie at se rozrůstá,dílka jsou krásná a srdci milá. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, to je smutné. Neumím si představit to zklamání toho malého broučka a nemluvě, jakou práci s tím jako učitelky máte! je to znevážení práce několika rukou:-(
      Ať je to ojedinělý případ.
      pa, M

      Vymazat
  8. MIlá Moni, úžasně sis vyzdobila byt..krásná keramika a máš naprostou pravdu děti jsou největší umělci. Mně to neustále dokázují, například posledními výtvarnými pracemi, které jsem rovněž publikovala na blogu. Myslím, že dospěláci by to takhle krásně nikdy nenamalovali a to je nechci podceňovat :o)). Měj krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravdu máš, Inko:o)
      Ať jste s dětmi stále na kreativní vlně.
      pa a měj se krásně, M.

      Vymazat
  9. 20 rokov som panelákový byt poskytovala : ako galériu pre kresby, prianičká, sošky, keramické výrobky, drevené totemy a dýky...cukorničku a soľničky mám po dnes, aj nejaké obrázky a vyznania,...bola to herňa , s detskými izbami, kútikmi, s kuklou zo stropu a pracovňou manžela, a s dvoma luxusnými klietkami ,pre dva čistotné krotké králiky a jedno morča...to všetko v 3 IZBOVOM byte !., skúste sa ma opýtať, kde sme s mužom spali a kde som kútik mala ja !
    .... ale sme 7 rokov už v rodinnom dome, z toho tri v rekonštrukcii aj na podnájme, prenášali sme veľa, veľa krabíc s týmito pokladmi a s milionóm pasteliek,farieb..,perami, papiermi, kazetami, gorálkami, odznakmi, paličkami,totemami,kamienkami, drobcami...volali sme to,, kekinke,,...knihy a hudobné nástroje, ..naše 4 deti , nadané na všetko, skoro len na školu nie, mali veľa talentov a záujmov..a TERAZ chcem obývačku podľa seba, spanie , tiež, to sa nepodarilo.., viď blog,a chcem mať zariadené podľa svojho vkusu a preto mám PRVÉ výtvarné dielo v histórii svojej rodiny:foto od GB, viď blog...ale na dvore, v mojej skrinke , v krabiciach, sú posledný ,,mohykáni,, ktorých ešte schovávam..ľúto mi je nesmierne vtipných časopisov, kt. deti vyrábali samé a v nich karikaturovali nás a náš život,tak,že aj návštevy od smiechu plakali :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné věci, nedivím se, že jste z nich nadšená a hrdě vystavujete :-)
    Syn chodí do školky letos první rok, dnes mi zrovna přinesl keramickou ovečku. Nad všechno drahé kamení světa!

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥