pátek 26. června 2015

Ahoj, sovičky!


"Paní učitelko, vám tečou černý slzy."
Jojo, neustála jsem to. Věřila jsem, že se rozpláču až doma.
Nejsem silná. 
Moje milé sovičky a rodiče, ještě jednou krásné prázdniny plné sluníčka a dobré nálady.
Děkuji za vše♥




24 komentářů:

  1. Milá Moni, slza mi ukápla, když jsem si prohlížela Vaše fotky. Ať se sovičkám daří a Vám přeji šikovné prvňáčky, kteří se už jistě do školy těší.
    Linda

    OdpovědětVymazat
  2. ....taky skoro brecim. A to jen ctu:) Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Moniko, právě v těch slzách je ta síla. Díky za takové učitelky jako jsi ty. U nás brečeli všichni tři dny, byla dojemná poslední třídní schůzka, včerejší šerpování i dnešní poslední zvonění, dcera dneska vycházela z devítky. A když jsem panu učiteli nesla lahev, protože vím, co mám doma :-), břečeli jsme nakonec oba dva. Přeji krásné prázdniny a těším se na další posty na blogu, ráda sem chodím. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuju.
      Byla jsem na tom podobně. Když se přišly loučit maminky, nemohly jsme ani mluvit a říci si to, co jsme chtěly ... přes ten knedlík v krku a slzy v očích:-)
      Krásné léto, M

      Vymazat
  4. Moničko,vždy když něco k čemu máme pouto končí..tak citlivky pláčou.a tou Vy jste..!!!Na fotkách to sovičkám i Vám moc sluší.
    Přeji pěkné prázdniny..Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte, Aničko, pravdu:o)
      A děkuju, M

      Vymazat
  5. Mončo, to mi nedělej:-) - jsem fakt strašná "plačka"!

    OdpovědětVymazat
  6. Já si myslela, že nedáš ;-) Ale je to dobře... vždyť je to krásné... tyhle krásné chvilky si má člověk nejen užít, ale i naplno prožít a emoce k tomu neodmyslitelně patří :-) :-) :-)
    Mě se letos u čtvrťáků moc líbilo... kdyby to šlo změním obor, ale neumím si představit při tom shonu ještě studovat. Každopádně už teď mi je jasné, že až se s nimi budu v devitce loučit po 6 společných letech budu to prožívat podobně.
    Jinak krásné fotky... šťastné děti a šťastná paní učitelka :-) :-) :-) Venda

    OdpovědětVymazat
  7. Moniko,tohle není slabost:))
    To je součástí té lidskosti,která zrovna Vám vůbec nechybí.
    Náš syn se dnes také loučil po třech letech,jako páťák........a ačkoliv neplakal,tak se stejným pocitem bojoval už delší dobu.
    My jsme vděční,za ty roky,kdy je paní učitelka jemně vedla a podporovala a já jsem šťastná,že v tom není sama.
    Jste úžasná......a jste mi velkou inspirací.Krásné léto a báječné prázdniny.T.

    OdpovědětVymazat
  8. Obava z černých slz byl důvod, proč jsem dnes nepoužila řasenku...Loučila jsem se se svou pětkou, nejúžasnější třídou, co jsem za 25 let ve školství měla... Donesli mi vlastnoručně upečený dort... A od září zase prvňáčci, jako vy, Moni, opět nový začátek. Jedna z věcí, co je na naší práci tak úžasná... Přeji krásné léto a spoustu nové energie a nových nápadů. Moc ráda na váš blog chodím kvůli té pozitivní energii, co jde z vašich fotek i vašeho pohledu na svět... Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, ani nevím jak začít. V dobrém smyslu slova - závist - dětem, že jsi je učila Ty, věnovala jim čas nápady energii a radost - závist rodičům, kteří se radovali z toho, že jejich děti máš Ty...jak jsem kdysi psala, takovou úžasnou duši měl můj syn celý první stupeň - o to horší šok byl přestup na stupeň druhý.

    A stydím se, ale rok co rok - a dnes ZNOVU - hádka s mojí mamkou. "Vždyť je to jejich práce....." zbytek vynechám, není to jen práce, je to ten čas ochota přístup - syn je asperger, bez asistence ho rozhodí každá změna, každá věta od pubertálních spolužáků, nebýt "naší Ivy", ani nevím.

    A mockrát jsem obdivovala, i když jen přes obrázky, tu radost v sovičkové partě. V synovo kolektivu je to hrůza, co ti kluci dělají, jak mluví, jak se chovají...ani můj syn není dokonalý, není favorit mezi kluky...ale učím ho, aby se choval klidně, ale co umí ti ostatní...
    závidím ten sovičkový kolektiv, ano, neznám je, ale přijde mi, že pod Tvým vedením se k sobě děti měly jako parta...

    Moni, určitě se raduješ z radosti dětí i rodičů. a o to více bolí to loučení...přeju Tobě i dětem krásné vzpomínky, pohodové léto a druhé dcerce rdostný nástup do 1.třídy:-)
    Magda
    (já dnes nesla 5kytek a dárků a obrečela jsem všechny děkovačky:-)) souvětí byl nadlidský výkon)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomněla jsem - Moni, víš co je nejlepší vizitka pro učitelku?
      Nejen hezké vzpomínky, ale i reakce dětí po dělší době.
      Dnes se ke škole přišla podívat Kubíkova býv.asistentka (loni s bříškem, letos s Maruškou), jak ji Kuba viděl, hned k ní běžel, a to i jindy třeba ve městě - a to si myslím, že budeš i Ty - děti nezapomenou!!!!
      Magda

      Vymazat
  10. Moni, krásné prázdniny z lesů. ... Milada je učitelka, jak moc Ti rozumíme. Pavel

    OdpovědětVymazat
  11. Nás to čeká v úterý. Zatím jen na školkové úrovni. A z té druhé strany, tedy jako rodiče. Eliášek byl letos první rok ve školce, měl úžasnou paní učitelku. Já jsem se ještě neodvážila zeptat, ale tuším (jsem si vlastně jistá), že jako předškolák už bude mít jinou. A tak to asi taky obrečím.
    Hodně jsem se bála, když šel do školky. Byla jsem vyzbrojená historkami kamarádek, jak jejich děti do školky nechtěly, brečely, měly z toho teploty. A jak nepěkně se k nim učitelky chovaly. Neempaticky. Nepohladily, nepochovaly. Od toho tam nejsou.
    Asi mám štěstí na lidi. Tady u nás ve školce jsou všichni úžasní. Eliášek tam chodí rád.

    Užijte si prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karolínko, ať to štěstí na lidi nikdy neuletí:o) Vztahy jsou alfou omegou všeho.
      Krásné léto k Berounce.
      M.

      Vymazat
  12. Moni, úplně jste mě dojala! Moc bych si přála,aby dcerka měla v první třídě taky takovou úžasnou paní učitelku. Po prázdninách nám to začne. Uffff.....
    Mrkněte na můj blog: http://pozdravyzhajenky.blogspot.cz/ :-) Inspirovala jste mě! Děkuji Vám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, držím palce, aby se prvňačce líbilo a měla štěstí na paní učitelku.
      Ať se blog drží a přeji spoustu čtenářek:o)
      M.

      Vymazat
  13. Moni, ja se letos loucila se ctvrtaky Knihomoly, kteri byli tak narocni, a tak uzasni... Drzela jsem se, ale neslo to a pranicka se vzkazy na pamatku me uplne rozhodila, ze uz jsem ani nemohla vsechno dorict, ale snad to vedi. Pristi rok prvnacci a uz mam vymysleno tolik veci, ze snad ani prazdniny nebudou:)) Mame nejkrasnejsi povolani!:) Preji krasne prazdniny cele rodince. Zdravi vas koncertova "sousedka" z Kasparka v rohliku...svet je maly :) Šárka M.

    OdpovědětVymazat
  14. .. to tedy JE!
    Moc Vás zdravím, Šárko.
    Tak my jsme i kolegyně:o)
    Mějte nádherné léto a užijte si s rodinou krásné prázdniny.
    Monča

    OdpovědětVymazat
  15. Drahá Moni,ty jsi jako moje švagrová.Co děláš,to s láskou,poctivě.Ona je taky učitelkou,učí na střed.odb.učilišti.Představ si jednou pro ni přijeli žáci s károu,to bylo myslím poslední zvonění,tu měli vyzdobenou a ona si na ní měla sednout a oni jí vezli přes celé město do školy.jiná úča by si nesedla ona ano.Alibababka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥