úterý 9. června 2015

...


Terasa je zapadaná listím jako na podzim. 
Naše větrná hůrka a vichřice k tomu a listí se válí všude.
Jsem ale ráda, že zapršelo, příroda to potřebovala jako (jak já ráda říkám) prase drbání.
Je až k neuvěření, že před dvěma dny jsem pořídila tuto koláž.

Dnes jsem objevila povedený kousek. Posuďte sami ... tedy spíš samy :o)

Já že mám zhubnout?
Já sama vážím tak 50 kilo!!!
Ten zbytek jsou šarm, sexappeal a charisma.
A let je mi teprve 25.
To ostatní je praxe a zkušenost!


Mějte prima večer,

8 komentářů:

  1. Zdravím,citátek znám a je príma.....co se týče počasí u nás(Hodonínsko) ani kapka a tááááák slibovali(((.Kocourek je rozkošný.pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné kotě, suprový veršík, pěkná koláž a zima také pěkná. Zrovinka jsem odvážela dítě mamince (pracuje chuděra do osmi) a když jsem šla od brány kolem ořechu, napadlo mě - hotový podzim.
    Pěkný večer.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
  3. Zdravim na vetrnou hurku:) V Brne ani kapka, sice se ochladilo, ale ne moc. Je zatazeno, tak uvidime, jestli neco prijde v noci. Kocourek je krasnej. My uz taky mame. A rovnou dve:) Mejte se moc dobre! Renata

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky citat ;-)) fotecky jsou krasne.mejte se bajecne.Katka Š. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moni, díky za vysvětlení. Hned se mi zlepšila nálada, končím s krabičkovou dietou, když teď vím, že kypím sexappielem :o) a ještě k tomu mám mnohaletou zkušenost:o)). Co by za to jiné daly:o))..Měj se moc krásně a užívej si pohodově konec školního roku..Mě čeká ještě škola v přírodě.. Inka

    OdpovědětVymazat
  6. I u nás na Boskovicku je stále léto jak má být , ani kapka . Kocourek je fajn . Šárka

    OdpovědětVymazat
  7. Citátem se již týden řídím..a nemá to chybu:)
    Mony máte opět moc pěkné fotky a kocourek je stále k pomazlení ♥ Pěkný den k vám na kopeček.Anna.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥