středa 24. června 2015

...


Domov není místo ...

Je to pocit.





Domov 
- vždycky to budu opakovat - 
není prostor, ale proces. 
Tady se schovávám před deštěm a zimou,
 tady žiju, 
tady trávím svůj volný čas,
 tady se rodí moje rodina, 
tady ji tvořím léty trpělivostí a tolerancí a vůbec řadou kladných principů.
 Domov je bytost.

Miroslav Horníček


Mějte se rádi,

5 komentářů:

  1. Moničko moc pěkně jste se vyznala ♥..k tomu nelze nic dodat..Nechť je Váš DOMOV vždy tím nejkrásnějším místem pro celou rodinku.Pěkný den.Anna.

    OdpovědětVymazat
  2. Jak rada k Vam na Kopecek chodim, mila Moni!!
    Tereza
    ourlifeontheseaside.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ...kdys jsem četla větu : " domov je tam, kde si pověsíš klobouk" dlouze jsem přemýšlela nad smyslem této věty. A rozluštila jsem to... místo, kde si odpočinu, kde jsem sám sebou, kde mi je vše tak nějak přirozené ...to je domov...kde visí můj klobouk...Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Domov... Moje oblíbené téma :) Proto sem také nakukuji, protože tady to voní tím domovem podle mých představ. Ale jsme lidé různí, i představa o domově se různí, ale ta touha je myslím u každého. Nebudu se opakovat, před pár dny jsem na tohle téma psala článek na Psychologii. cz...
    http://monikahodacova.blogspot.cz/2015/06/kde-jste-doma.html

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko... jen jsem přečetla motto dnešního příspěvku a měla jsem slzy v očích, ale zároveň jsem si uvědomila, že ač mám místo kde bydlíme spojené se spoustou negativní emocí, neb zde bydlíme spíše vzhledem k okolnostem.... nevybrali jsme si ho, ale cítím, že ten opravdový pocit domova mi vlastně nechybí... jsou to mé dcery a manžel... to je mé útočiště, mezi nimi jsem skutečně sama sebou ;-)
    Moc děkuju... asi jsem to potřebovala, Venda.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥