sobota 20. června 2015

DIY přírodní obrazy ...


Výroba je prostá. 
Vyjít ven, natrhat vše, co se vám líbí.
Vložit rostlinky mezi noviny, zatěžkat moudrými těžkými knihami.
Počkat alespoň dva týdny a potom už jen vložit do rámu a najít slušivé místečko.
Jako pozadí jsem použila vnitřní pevnou roli od balicího papíru.
Rámy jsem použila z jiných dlouholetých obrázků a dekorace zadarmo je doma:o)
Ale kvete toho tolik, ještě nekončím.





Dnes jsem si pěkně naběhla. 
Vzala jsem Primalex a chtěla jsem zamalovat černé mapy, které se vytvořily prachem kolem průduchů z krbu. Dělala jsem to tak už dvě sezóny. Jak vidím upatlané zdi, vezmu zbytky barvy, přemaluji a zase vše vypadá jako nové.  Ale už je vidět, že tři roky jsou tři roky  :o)

Mějte se krásně,

23 komentářů:

  1. Moc hezké, krásná letní romantika...
    Zítra jdu na kyti.
    Dana z Podkr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať nasbíráš samé krásné, Danuško:o)

      Vymazat
  2. Ahoj Mončo,
    strašně ráda k tobě chodím na web.Máš bezva nápady...a tak takový obrázek by se hodil i u nás.Tak budu sušit a uvidíme.Máš hezký a vkusný domov.
    Hezký sobotní večer Marťula

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Mončo,
    strašně ráda k tobě chodím na web.Máš bezva nápady...a tak takový obrázek by se hodil i u nás.Tak budu sušit a uvidíme.Máš hezký a vkusný domov.
    Hezký sobotní večer Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. :-D Kdyby jsi se mě zeptala před malováním, řekla bych ti ať to neděláš :-D Ale obrázky se ti povedly ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loni mi to prošlo, ale třetí rok je holt znát.
      Díky, Andrejko.

      Vymazat
  5. Vypadá to úžasně! Myslíš, že by to takhle stejně šlo udělat s lístky stromů? Nějak jsem teď posedlá stromy, tak by se mi to krásně líbilo v nějakém pěkném rámečku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, Báro. A na podzim ještě kouzelnější:o)

      Vymazat
    2. Pravda! Ono tady v Norsku ale takový hezký barevný podzim není. Stromy jsou vytrvalejší a všechno je akorát tak nějak méně zelené a pak už je sníh. Byla jsem z toho úplně v šoku a pak jsem narazila na jediný keř, takový popínavý, který měl bordó lístky, a byla jsem tak šťastná :) Tak možná radši vážně zkusím kytičky!

      Vymazat
  6. Moničko..máte pěkné vylisované rostlinky..krásná a přírodní dekorace.dávno tomu již..co jsem podobně rostlinky lisovala pro změnu do alba :)
    Jestli se mohu vyjádřit k bílé barvě..tak mne naopak moc zaujala a navíc vám to ladí s nábytkem a krb sám o sobě je dominantou..
    Ale já jsem z těch,která má ráda bílou ,černou ,šedivou barvu..:)
    Myslím si,že časem bílá barva stejně tak trochu zešedne..
    Pěkný večer.Anna.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se ti velice povedlo.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné obrázky..a ať jsou ještě krásnější dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  9. Připomělo mi to vzpomínky na taťkovy herbáře (chodil do písecké lesnické školy), ten šustivý papír a nádherné květy...
    Moni, díky Janince z Kohoutího vršku jsem objevila tuto písničku, snad Tě také potěší:-))
    https://www.youtube.com/watch?v=DoOwOX_H6oM
    Magda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Magdi..Monička je úplný opak červnové učitelky..ona je po celičký rok jenom ta ZÁŘIJOVÁ..:) ..Anna

      Vymazat
  10. Skvelý nápad. Nedokážem sa vynadívať na váš interiér ♥

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, vypadá to nádherně !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  12. Ach, to vaše bývanie! <3 Po prvej minúte by som sa u Vás dokázala cítiť ako doma. Niečo úžasné... prajem Vám všetko dobré! :) Ľubka

    OdpovědětVymazat
  13. Moni, krásné jako vždy. Kde kupuješ ty rámečky, prosím? Máte doma krásno, útulno, prostě lásku. Umíš vytvořit domov.
    Díky, že se dělíš s námi méně šikovnými.
    Krásný čas.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥