čtvrtek 11. června 2015

DIY záhonek z palet ...


Hodinu a půl jsme čekali na klapku před natáčením 
a v mezičase jsme na balkóně vilky objevili tuto mini praktickou zahrádku. 
Tedy Betynka ji objevila a myslím, že ji chtěla začít i konzumovat :o)

Musím se přiznat k jedné věci. Je to opět jeden z životních paradoxů. 
Na TV Nova vlastně vůbec nekoukáme a když mi zavolali z Loskutáka, musela jsem si pořad najít na internetu v záznamech, abych věděla, do čeho jdeme:o)
Takže vy, co sledujete pravidelně, tuto DIY zahrádku určitě znáte.
Já jsem stejnou  viděla na konkurenční TV.

Dřevěnou paletu ze všech stran (kromě té, co budete osazovat) potáhnete netkanou textilií a sešívačkou nebo hřebíčky se širokou hlavičkou připevníte.
Otvory mezi prkny zasypete hlínou a už jen sázíte.... bylinky, květiny a dokonce i jahody, 
jak vidíte.
Úžasné praktické řešení na balkóny a terásky.




Mějte prima den,

6 komentářů:

  1. Milá Moni,
    ohledně zmiňované tv stanice - chtěla jsem Ti to napsat ale bála jsem se, že zase budu někým nařčena ze závisti.
    Jak se někomu něco nelíbí - hned prý závidí.
    Na Novu nekoukám ze "zdravotních" důvodů - chce se mi...no není mi dobře.
    TOBĚ A DCERCE ALE GRATULUJI K ZÁŽITKU A PŘEDEVŠÍM K ÚSPĚCHU:-)
    My jedeme do Prahy do Botanické zahrady na tři výstavy ale zkusím najít archiv.
    Díky za nápady, těším se až si zkusím udělat tašku.
    Magda

    OdpovědětVymazat
  2. Dear Moni,
    your little princess is soooo cute! And your hanging garden fantastic!
    Love your pics
    All my best
    Elisabeth

    OdpovědětVymazat
  3. Geniální! A navíc to i hezky vypadá - využití palet koukám nemá meze :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása :) Vôbec by ma nič podobné nenapadlo. Musím začať sledovať podobné programy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chystám sa aj na verziu, naležato naplnené plastové fľaše, také priesvitné kvetináče - lodičky, pripevnené na hranoly palety, vysadené trvalkami, je z toho pekná stena...alebo plotík alebo vrátka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám tu paletu, nevím, co s ní. Teda spíše měla bych pro ni asi desatero využití, ale nevím, které upřednostnit :-)
    A mám tu vějířovku, a nevím, kam ji pořádně zasadit, aby vynikla.
    Tak že by? :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥