neděle 14. června 2015

Fantazie ...


... a představy dětí mě nikdy nepřestanou udivovat.
A tvořivost také.
Dělala jsem s dětmi ve škole voskovou batiku a pod plátny jsme měli papírové 
kartony jako podložky.
Když jsme uklízeli propité podložky od anilinek, zavolala Hermínka: 
"Já tam vidím spoustu věcí!"
Dala jsem jí lihový fix a nestačila jsem se divit.
Je to štěstí, mít tak úžasné výtvarníky. Sama bych to nikdy takto bez předlohy nenakreslila.

A to na vytvoření tohoto díla stačil propitý papír a lihový fix.
Děti jsou geniální.




Krásnou neděli,

15 komentářů:

  1. Tak tohle je opravdu geniální. A to všechno je dílo té malé Hermínky? Nádhera. Je krásné dát průchod dětské fantazii, ne každý to umí,ale očividně to stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vše od jedné autorky. Byl to formát A3, tak jsem se snažila detailněji vyfotit.

      Vymazat
  2. Dětská představivost je úžasná- moc šikovná Hermínka..... zdravím Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Fantastické:_)
    A včera jsem viděla holky v televizi, byly moc šikovné:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je vazne uzasne, holcicka je sikovna a urcite vytvarne nadana. Krasne je to!
    Zdravim na kopecek Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Moni mám ve své staré hlavě zabudované hodinky.Včera odpol. jsem si vzpomněla na tv a taktak jsem vás stihla.Holky byly přirozené,fajn.Je to pěkný pocit dívat se na někoho,koho znáš.Zdravím vás,pěkný víkend.Babčaalča.

    OdpovědětVymazat
  6. To je větší krása než je mnohdy k vidění v galeriích.
    Siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Mončo, když pročítám občas blogy a najdu tam spojení např. " holky nevěděli" , nebo "my jsme byly", tak mě polévá horko a říkám si jak někdo může napsat takové hrubky, ale pak si uvědomím, jaké jsem měla štěstí, že jsem měla učitelku, která mě naučila milovat češtinu a literaturu a zapálila ve mně vášnivého čtenáře. Byla úžasná a učila zábavnou formou pomocí soutěží a různých literárních okének a dodnes na ni s láskou vzpomínám. U většiny ostatních vyučujících bych naopak velmi ráda zapomněla. Ti se snažili spíš přijít na to co neumíme a jak nás při tom nachytat. Ale proč ten dlouhý úvod. Protože mám pocit, že Vy jste typ člověka, který se pro svoji profesi narodil. Vaši žáci mají obrovské štěstí a věřím, že i oni budou po letech vzpomínat na svoji úžasnou učitelku, která v nich zapálila právě tu jejich vášeň. S velkou chutí jsem četla o literární dílně a všechny ty výtvarné praktiky, to je prostě super. To je hrozně důležité děti podpořit v jejich fantazii, v tom, aby se dokázali vyjádřit. Moc Vás obdivuji a fandím. Mějte krásné léto. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím, Hermínka má nádherné jméno.....a kouzelné očka,protože vidí co ostatní ne.....je opravdu talentovaná)))))).Krásnou neděli.Pa Šárka

    OdpovědětVymazat
  9. Moni, nádherný výkres. Nám se na podzim povedlo něco podobného při savování čarodějnických triček, výsledky dotvoření byly naprosto dokonalé..nikdy bych to sama tak nezvládla:o))..Přeji krásný zbytek školního roku..Inka

    OdpovědětVymazat
  10. Už jen to všechno nakreslit dá práci! Je úžasná, co vše v tom vidí :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥