neděle 14. června 2015

Kašpárkohraní ...


Vyjeli jsme za hudbou do stověžaté matičky. 
Kašpárek v rohlíku a Tomáš Klus hráli na Letné a to si přece nenecháme ujít.
Bylo to úžasné.
Teda až na parkování. 
Myslela jsem, že po 30 minutách objíždění všech bloků s modrým pruhem a všemi obsazenými parkovišti a parkovišti pouze pro VIP to vzdáme a nabereme směr Plzeň.
Z okénka jsme celí zoufalí oslovili pana policistu, co dělat, kde tedy máme zastavit.
"No, to je těžké. Tak jedině spáchat co nejmenší přestupek.
Stoupněte si třeba na vyhrazené místo pro stavbu a na palubce na sebe nechte telefon. 
Než by vás odtáhli, tak klucí předem volaj a domluvíte se."
Rada nad zlato. Ještě že nás má kdo chránit a pomáhat:o))))







Tatínek se pro své ženy obětoval a Bety měla dokonce svého koně i s vyhlídkou na Kluse :o)
Když se člověk rozhlédne na fanynky Tomáše ... je to úžasné.
Slova písní zpívají čtyřleté holčičky i jejich babičky.
Nádherná a opět silná energie, která z Tomáše jen čiší.



Festivalové sezóně zdar a užívejte si celé léto vaše idoly.

12 komentářů:

  1. Dobrý den,
    jsem ráda, že jsem Vás tam potkala....Váš blog mám moc ráda... a ozvěte se až budete chtít dorazit na pohádku...Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, moc děkuji. Bylo to milé.
      A do teď nechápu, jak jste mě mohla v tom procházejícím davu zaznamenat.
      Díky moc a ozveme se:o)

      Krásné léto,
      Monča

      Vymazat
  2. No to muselo být super! Tiše závidím;) Tomáš je naživo geniální ...Mončo, přeji co nejklidnější konec školního roku a posílám aktuální písničku;) https://www.youtube.com/watch?v=DoOwOX_H6oM . Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Péťo.
      Klid na papírování rozhodně potřebuji. Jestli mě ty tabulky, evaluace, on line výpisy, známky, PPRŠ a POPR nezavalí, v září začnu na novo:o)
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  3. Jé, to jste měli super, Tomáš je fakt úžasný ♥ já na něj jdu v pátek :)) jde z něj taková úžasná energie a duchovno. Krása.
    Ze Zlína zdraví Jana:)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi něco dělám špatně, zrovna před týdnem jsem se snažila najít, kde Kašpárek v rohlíku hraje a ukázal se mi koncert až někdy na podzim, dřív nic a loni jsme taky prošvihla, co se dalo...někde musím dělat chybu:/

    Jinak moc krásné fotky (jako vždy) a dobrá rada od policisty :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Tady jsem našla jejich letošní akce
      http://www.bejbypank.cz/nejblizsi-vystoupeni/

      Vymazat
  5. Také jsme se tam vydali a podle místa, odkud jsou snímky foceny, jsme museli stát hodně blízko sebe... :)) Tomáš byl výborný, hrozně se mi líbí, jak dokáže improvizovat (nebo alespoň z části)... Byl super jako vždy a překvapil me příchodem do publika :D Měli jsem štěstí, ze šel zrovna přesně tam, kde jsme stali :)) a rada pana policajta me překvapila, i když nevím, jestli bych to riskovala :) Jó, parkování v Praze dá zabrat :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad příště se uvidíme:-)
      My také nedali na tuto praktickou radu.
      Čekali jsme u parkoviště tak dlouho, dokud nás tam zázrakem nepustili.

      Vymazat
  6. Tak Mončo, toto musím napsat - v neděli píšu, jak závidím, že jste viděli Tomáše Kluse a dnes jedu z Brna do Prahy a na nádraží vidím sedět Tomáše s kytarou čekajícího taky na vlak. Tak jsem se s ním dala do řeči a pět minut jsme si povídali o všem možném. Doteď nechápu! Už nevěřím na náhody:)! Peťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, tak te´d Ti závidí asi polovina ženského osazení:o)
      To je fakt super! Přeju Ti to.
      Věřím, že to musel být zážitek.

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥