úterý 23. června 2015

Kouzelná noc



Právě na dnešní noc připadá ona magická
Svatojánská 


Co bychom měli za svitu měsíce udělat?
Zapálit na kopci oheň. 
Ten představuje slunce, které je za slunovratu na vrcholu sil.
Skákat přes oheň, 
abychom nabrali sílu.
Sbírat byliny, 
které natrhané dnes v noci mají kouzelnou moc. 
Především devatero bylin uvinuto do věnečku mělo moc přilákat dívce mládence a přimět ho, aby se do ní zamiloval.
A jako bonus dnešní magické noci můžete nalézt zlaté kapradí.
Tak vzhůru do tmy:o)


No, sečteno podtrženo, nepodařil se mi splnit ani jeden bod.
A zítra na Sv. Jana by se měly natrhat vlašské ořechy a naložit je na ořechovku.
To se určitě chystáme.
Ale u nás jsou letos ořešáky nějak pozadu, tak ještě pár dní vydržíme.

6 komentářů:

  1. Mončo, tak já dnes splnila všechno, tak i za Tebe:)) Ale teda těch devatero bylin mi dalo upřímně zabrat! Jinak na zlaté kapradí ještě číhám:) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda:o)
      A věřím, že jsi kapradí vyčíhala.
      Krásný den, Míšo.

      Vymazat
  2. Zlaté kapradí jsem nenašla, ale narodila se mi na Svatojánskou noc dcera a to je moje velké zlatíčko :-)
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. no jo, Mončo, poslední přeháňka tady byla asi před 40 minutami. .... a je ziiiima.. :-) ale máš pravdu. Začíná svatojanská noc. Na ořechy snad zitra dojde. a snad i na bylinky.... to už si slibujeme od soboty..... na konci tunelu už je 30. června :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zima jak v psírně, Pavle :o)
    Na 30. se strašně těším, ten večer se vracíme ze školení a konečně vydechnu.
    A ořechy dobře nalož :o)
    pa, M

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥