neděle 14. června 2015

Krása zdarma ...


Proč si nevyzdobit stůl, párty či slavnost úplně zadarmo a při tom recyklovat?
Místo vázy použijte plechovky.
Mám ráda tento jednoduchý styl a při tom dokáže být zdobný stejně jako drahé kousky z galerií, ale pro mě opravdu srdcovější.
Do váziček jsem dala bouřkou poničené pivoňky a slavností tabule je hned na světě.





Děkuji za vaši návštěvu a mějte prima den,

15 komentářů:

  1. Moc hezký,z ničeho dokážete udělat vše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://zastarecasy.bloger.cz/Dopisy-a-prohlaseni/Ikarkulka-a-reklama?km=d

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  2. Krásné! :-) Pozvala bych se a poseděla :-)
    Taky používám plechovky. Jednu mám třeba v koupelně na hřebeny. Jiné jsou použila jako svícny. https://www.facebook.com/iKarkulka/photos/a.219051488296549.1073741910.167689943432704/219053888296309/?type=3&theater

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v pracovně na štětce, na pastelky, ve spíži na kde co:o)
      Jsou krásné a praktické a zadarmo:o)

      Vymazat
  3. Plechovky mám taky ráda, nikdy se mi ale nepodaří je uchovat a sundat z nich polepy, aby v zápětí nezrezavěly :( Máš na to nějaký trik? Já zatím alespoň schovávám sklenice :) Můžu mít otázku? Vy normálně jíte u sedačky u stolu? A jakou máte výšku stolku? Řešíme totiž teď nový stoleček, protože nemáme jídelnu a ani na žádný jídelní stolek není vůbec místo, takže ho budeme muset mít místo konferenčního stolku. Jen teď hledám ideální výšku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme klasický jídelní stůl, ale nevyhneme se, abychom občas nejedli u tohoto konferenčního:o)
      Výška konferenčního ke stolování není ideální.

      Vymazat
    2. Jo a fígl na nerezavějící plechovky? Snad jen nedávat do nich vodu a nechat je na suché vazby, svíčky ... ale mně se zrezlé líbí:o)

      Vymazat
  4. To je super napad.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko, to vypadá opravdu krásně! Pivoňky mám právě také na stole, ta vůně je pro mě nejdokonalejší ze všech květových vůní :-) A v plechovce se vyjímají vážně hezky!

    OdpovědětVymazat
  6. Moni, krasna dekorace!! Rada se k Vam na blog vracim.hezky vecer a dobrou noc.Katka Š. :-))))

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥