pondělí 22. června 2015

Naše zvířena




Když se na chvilku rozestoupily navečer mraky, 
vzala Betynka Ášu na průzkum a já foťák do ruky.






Roste jako z vody. 
Vlastně oba.
Už jenom 6x do školky a končí jedna etapa ... ta nejroztomilejší a pro děti bezstarostná.
Nějak mi to začalo docházet.

Hezký den,

11 komentářů:

  1. Krásné fotky, kravičky nám také bučí na kopci nad domem .... ale hlavně jestli je to foceno v těchto dnech, tak závidm to sluníčko.... tady je zima,prší ...tak ho pošlete i trochu k nám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji♥
      Fotila jsem v neděli, sluníčko se ukázalo na pár minut. Včera také chladno, déšť.

      Vymazat
  2. Fotky s kotětem nezklamou:) Vyloudily nejeden úsměv:)
    Posílám pozdrav, http://okurkovysalat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To su krasne fotky. Asi si budem musiet urobit nejaky kurz fotografovania, lebo dobry fotak by bol, ale nefoti tak ,ako si to ja predstavujem. Proste tak, ako to vidim na tychto fotkach.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za poklonu.
      Já žádným kurzem neprošla. Jen se snažím počkat na dobré světlo, koukat kolem sebe a co se mi líbí, to se snažím zachytit. Světlo, toť alfa omega dobré fotky. Alespoň já si to myslím.
      Krásný den, M

      Vymazat
  4. Jo, Mončo, tak stejná situace je i u nás. Dívam se na toho mladšího, ale už ho vidím, jak 1. září půjde s taškou na zádech. Nějak rychle to všechno utíká. Přejeme krásné prázniny Peťula a její muži

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky........z vlastní zkušenosti vím, že záleží na foťáku. První jsem dostala v 15 letech a ten mi sloužil nejdéle a dobře. Fotila jsem s ním ještě svoje dcery. Pak jsem vystřídala asi 4 fotoaparáty ( střední kategorie ), ale fotky nic moc a ještě hodně poruchové přístroje. Před 6 lety jsem zainvestovala do kvalitního foťáku a fotky super ( bez kurzu, jen podle návodu a pocitu ). Po 4 letech porucha, oprava 5000,- Kč:o)))) No prostě smůla na foťáky:-) Mám opět nový :-))) , jsem amatér a nyní fotím už vnučky.
    V dobách bez foťáku jsem měla občas půjčený od dcery , dneska by mi musela půjčit mobil:o)))). Je to určitá závislost, ale prohlížet staré fotky je úžasné.......
    Krásný den Všem ! Anička

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou neskutečně krásně zachycené momenty..je vidět,že se Betynka s Ášou pěkně doplňují.
    Moničko zachytila jste chvilky,které se již nezopakují..bude to pro Betynku pěkná památka.
    A ten nástup do školičky,jsem vždy oplakala nejvíce já :(
    Pěkný den všem NA KOPEČKU !!!Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Jééééj :) Toľko krásnych zvierat pokope. Inak veľmi pekné fotky. Najviac sa mi páči tá kravička. :)

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovědětVymazat
  8. Jééééj :) Toľko krásnych zvierat pokope. Inak veľmi pekné fotky. Najviac sa mi páči tá kravička. :)

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥