pátek 12. června 2015

Náušnice z třešní ...


...ze staré višňovky, kde se pasou ovečky, kozy a krávy.



Krásný letní večer,

5 komentářů:

  1. No, kdyby tam nebyly třešně, tak si myslím, že je to na Velikonočních ostrovech :) Krásné dřevosochání i chuťové požitky vidím! Pěkné dny! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Ty krásné sochy jsou práce místního farmáře. Je to nádhera, jak zužitkovat staré prořezané kmeny třešní.
      Krásný víkend,
      M.

      Vymazat
  2. Jééé, úplně mě to vrátilo do dětských let, taky jsem vždy nosila naušnice z třešní.)
    Moc hezké fotky..
    Krásný víkend,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.
      Já si je udělala i včera:o)
      Krásný víkend, M

      Vymazat
  3. Úplně jsem se vrátila do dětství. Pamatuju si, když jsem taky měla takové "náušnice" :))

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥