pondělí 22. června 2015

Rozhledna Máminka



V sobotu se na Krušné hoře u Hudlic otevírala nová dřevěná rozhledna Máminka.
Vím, že spousta z vás mi píšete, že vás náš kraj upoutal  a plánujete k nám výlety. Nezapomeňte si udělat cestu i sem.
Rozhledna je postavena ve výšce 606 metrů a sama měří ještě 33 metrů.
Na vrcholek musíte zdolat téměř sto schodů.
Z rozhledny uvidíte berounskou kotlinu jako na dlani, Brdy, Český kras, Křivoklátsko, České středohoří za dobré viditelnosti i Krkonoše, Ještěd i Šumavu ... zkrátka nádherný výhled z krásné rozhledny.








Výletům zdar a výhledům obzvlášť.
Krásný týden,

5 komentářů:

  1. Zrovna v patek jsem o ni cetla na idnes:) Ale ja tak nemam rada vysky...ze ani ten nadherny vyhled to nezachrani. A v Beroune se pry otvira naucna stezka mestem..myslim, ze to bylo taky tento vikend. Uzivejte leto! Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...jen ted vubec nevim, kde jsem to cetla... R.

      Vymazat
  2. To je krásný výhled :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Proč zrovna já musím mít všechny tři kluky se strachem z výšek? :-D Nádhera! Musím je tam dotáhnout, počkají na mě dole :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Proč zrovna já musím mít všechny tři kluky se strachem z výšek? :-D Nádhera! Musím je tam dotáhnout, počkají na mě dole :-)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥