sobota 20. června 2015

Teplo si uděláme:o)


Větru, dešti neporučíme, ale škrtnout sirkou můžeme.
A hned je příjemně.
Áša si přidal do své senzorové složky další položku ... oheň hřeje a umí i pálit.
A Bety postopadesáté sleduje Lucii, postrach ulice.
V zimě to byla Popelka, nyní vede předškolačka ... mají zkrátka hodně společného.


Ještě jednou děkuji za vaše milé přání k blogerským narozeninám a užijte si prima víkend.

17 komentářů:

  1. Tomuhle říkám teplo domova.......Pa a přeji pohodovývíkend))))))Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tobě také, Šárko.
      Jojo, už je teploučko:o)

      Vymazat
  2. Moni, zrovna si říkám že musím na odpoledne nanosit dřevo, že se to dnes večer bez zatopení neobejde :-))), ale naštěstím zatím máme asi nějak naakumulováno :-). Krásné dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc větrám .... a naakumulované teplo někam odešlo:-)
      Vám doma také krásné dny, pa.

      Vymazat
  3. Už jsem si taky říkala, jestli nebudeme muset zatopit v kamnech, ale zatím tu máme krásných 21 °C :). Zatím si aspoň pro tu atmosféru zapaluju svíčky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, my už měli 19°C. Máme klima jako ve staré chalupě a já stále větrám:o)

      Vymazat
  4. Moničko z Vašeho domova je cítit klid a pohoda..u vás doma musí být hodně lásky a porozumění..moc Vám to přeji..také jsem to tak prožívala..před mnoha léty..Pěkný víkend ..Anna..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moc děkuji.
      Ale měla byste slyšet ty sourozenecké pře, to je potom lásky:o)
      krásné dny, M.

      Vymazat
  5. Pekne, vlastne vsetky fotky, ktore sem das, su take pekne, ze hned by som prisla na navstevu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, Moni, krása, ráda se k Vám chodím odreagovat.Toňa

    OdpovědětVymazat
  7. Nase Anicka pujde v zari taky do skoly a uplne jste mi pripomnela obdobi, kdy byla Lucie v kurzu i u nas. To s nami Kata, Hela, Jaruska i Osvald s Lidou byli uplne vsude. Porad si s nema povidala, dohadovala se s Osvaldem....no uzasnou fantazii ma:) Krba v dobrem zavidim..ten nam doms chybi. Klidnou pohodovou sobotu! Renata

    OdpovědětVymazat
  8. AHOJKY MONČO,VŠECHNO NEJLEPŠÍ K 2.NAROZENINÁM-I JÁ U VÁS NA KOPEČKU TRÁVÍM HODNĚ CHVILEK S KÁVOU U RUKU A NABÍJÍM BATERKY.POSLEDNÍ DOBOU SE MI MOC LÍBÍ FOTO VAŠÍ BETYNKY,JAK LÁSKY PLNĚ CHOVÁ KOCOURKA-JE VIDĚT,ŽE HO MÁ MOC RÁDA........HEZKÉ LÉTO PA KLÁRA ZE SEVERU

    OdpovědětVymazat
  9. Taky teď zase topíme v krbu...a hned je líp! Ale ten nepořádek, než se natahá domů dřevo, ten mi teda nechyběl :)

    OdpovědětVymazat
  10. Moni, já ještě dodatečně taky gratuluji a ať tě optimismus a dobrá nálada neopustí. Mno, i když jsem opravdu vlastně nikdy nepochopila, jak to prostě stíháš:-)))). Pa♥

    OdpovědětVymazat
  11. My taky dnes zatopili v krbu:-)))

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥