středa 24. června 2015

Upřímnost ...


Upřímnost a poděkování za porozumění...
To znamená v překladu darování  této překrásné květiny hortenzie.
Páťo, a že toho porozumění jsem potřebovala nůši ... někdy celý trakař :o)
Nádherná podívaná tato rostlinka.
Děkuji.


A já také balím dárečky .... 
 ... a že těch paní učitelek ale je, když se připočtou kroužky a lidušky  krát dvě děti :o)

Mějte krásný den.
My se dnes jdeme se sovičkami a rodiči rozloučit. V září na mě čekají noví prvňáčci.
Chystáme oheň a špekáčky ... tak se modlím k obloze, aby neskáplo.
A mě moc nekapaly slzy, neb jsem dojímací tvor.
 Dnes jsem měla zase na krajíčku, když mi děti nosily papírové medaile a vzkazy. Ach jo.

10 komentářů:

  1. Mončo já bych se s tebou také nechtěla loučit být tvou žákyňkou...Jsi tolik vstřícná paní učitelka, kéž by takových bylo jen a jen stále víc.
    Měj krásné dny.
    Ála
    Jo, a květ je nádherný !!

    OdpovědětVymazat
  2. Moničko je vidět,že jste byla dobrou paní učitelkou a že vás děti milovali.
    Jinak i já se nad každým dárečkem dojímala a i kytiček jsem měla vždy od mých dětiček hodně..a to jsem byla jenom vychovatelkou ve školní družině.
    Měli jsme k sobě blízko a na procházce jsem jim i já občas koupila ..všem nějakou dobrůtku (lízátko,zmrzlinu)..měla jsem svojí práci moc ráda.
    Jinak Vám na dnešek přitahuji déšť i mraky k nám na sever..pěkný večer.Anna .

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná kytička. Držím palce ať vám na rozlučku neprší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moniko, moc závidím "Vašim" dětem, také bych si pro syna přála tak úžasnou paní učitelku, bohužel, ale mohu jen závidět. Asi si to vybrala dcera a třída syna bude "trpět".
    Užijte si loučení, nás čeká s dceřinou třídou o víkendu.
    A kytka je opravdu nádherná.
    Toňa

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Moniko...
    ... mít na hlavě klobouk... smeknu...
    Nedokážu ani vyjádřit slovy své pocity. Mezi řádky, které píšeš na blog nacházím velmi vzácného člověka, který miluje život, rodinu a svou práci. Jen to, co děláme srdcem je opravdové a smysluplné....
    Jsi paní učitelka s velkým P a věřím, že dnešní loučení bylo krásné, srdečné i smutné zároveň. Dáváš dětem ze sebe hodně a je krásné, že se Ti také vše vrací. Moc Ti to přeju...
    Čerpán od Tebe spoustu pracovní, kuchařské i životní inspirace, miluju Tvé příspěvky a byla bych strašně ráda, kdybychom se jednou potkali i osobně ;-)
    Krásné léto, spoustu radostných chvilek s rodinou, hodně sluníčk, pohody a zaslouženého odpočinku... Venda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Vendo, moc děkuju, Ty víš, jak mi tu slzu vyloudit.
      A určitě se jednou uvidíme, to si piš:o)
      Tobě také přeju, a´t se s žáčky krásně rozloučíte a užij si nádherné prázdniny.
      pa M.

      Vymazat
  7. Milá Moniko, vůbec se za slzičky není třeba stydět. Vloni jsem bulela, když se naše malá Lucinka loučila s učitelkami ve školce, byly obě bezvadné, dodnes chodíme po vyučování na kukandu co je ve školce nového a paní učitelky mi Lucku "vrací" až školku uklidí a zavřou. No a letos, právě dnes, mi zase uteklo pár slz, když se starší dcera Míša loučila navždy se školními lavicemi, měla promoci. Na vás je vidět, že máte svojí práci a potažmo děti ráda, a ony vám to vrací, a to je vlastně asi nejvíc, co můžete dostat. Ukončete krásně letošní školní rok a v září přeju hodně sil k novým prvňáčkům, my už tu "myší díru" pomalu máme úspěšně za sebou a čekají nás vytoužené prázdniny Ať se vám daří Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, moc děkuji a gratuliji k tak skvělým učitelkám!

      Vymazat
  8. Milá Moniko,
    moje dcera se včera rozloučila s mateřskou školkou, všichni jsme to obrečeli, bylo to nádherné a dojemné rozloučení. Posouváme se také dál a moc bych si pro dceru přála tak úžasnou paní učitelku jako jste vy, takže si dovedu představit to těžké loučení Vašich dětí s Vámi, tak úžasnou osobou. Nám se bohužel sen o takové paní učitelce nevyplní, ale doufám že to zvládneme a dcera bude spokojená.
    Jste úžasný člověk plný lásky, radosti a energie. Přeju Vám krásné prázdniny, užijte si léto plnými doušky. Radana

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥