úterý 16. června 2015

Voňavé radosti ...


Jen co rozdáme vysvědčení, jedeme celá škola na třídenní školení.
Řekla jsem dětem, ať si šetří korunky a nekupují mi na konci roku kytičku, že mi uschne, 
než se vrátím. 
A vidíte, jak to ta zlatíčka zaonačila?
Minulý týden jsem dostala kytici jak na svatbu a dnes opět.
To jsem fakt nečekala! A tak si užívám  krásu a vůni.
Jsou úžasní 
a rodiče samozřejmě také.
Děkuju moc, maminky.



No a na odlehčení ....
Jak dnes naše slečny trávily večer v naší posteli?
Když si vzpomenu, že já lítala po lese s lukem a šípy ještě ve třinácti a hrála si na Nšoči :o)))


Mějte krásný večer,

9 komentářů:

  1. 27 ročná dcéra už zase lieta po lese s lukom a šípmi :-) , a aj s manželom...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moniko,
    kytičky jsou překrásné. Já jsem na nich vždy milovala to, že když jsem se na ně podívala, tak jsem se začala usmívat. Představila jsem si konkrétní osobu, zážitek, emoci... Nádherné. Není to "jen" kytka, je to pozornost, odměna, projevená náklonost.
    Krásný zbytek školního roku!
    Duhová Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, Katko.
      A u mě o to smutnější, že své sovičky opouštím. Už jsme si poplakali. Na mě čekají noví prvňáčci a sovičky poletí výš.

      Vymazat
    2. Sovičky se naučily co měly, co mohly. Dala jsi jim to nejvíc, co bylo v tvých silách. A protože k tobě pravidelně nakukuji, tak vím, že jsi jim dala i mnohem víc, než se tomu v rámci dnešního školství děje. Tleskám.
      Je to vždy o osobnosti učitele, jeho naladění, ochotě, nadšení a motivaci. Sovičky měly obrovské štěstí... a to s nimi půjde celý život. Štafetu přebírají další mrňousci. Tak to prostě je. A je to tak správně.
      Bradu vzhůru, vypnout hruď a úsměv na tvář :o)

      Vymazat
  3. Moni, máte úžasné školáčky. Škoda, že není více učitelek jako jste vy. Mějte krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám doma puberťáky a volné chvíle jsou také takové, na druhou stranu...dcera bloguje a díky tomu se hodně snaží tvořit, takže je to takové půl na půl...když třeba to co vidí na fleru nebo pinterestu, tak si chce také vytvořit...podělit se...snažím se na tom hledat pozitiva, někdy to jde, ale jindy, když slyším, co si syn pouští z youtube, tak nechápu, co je na tom obohacujícího...:-)

    Kytičky nádherné, my máme také úžasnou paní učitelku, ale bohužel s ní po dvou letech končíme a frčíme na druhý stupeň, tak jsem zvědavá:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥