neděle 28. června 2015

Z kopečku na kopec ...


... jsme vyrazili.
A že je to pořádný kopec .... 470 m.n.m.
A kde jej najdete, až sem třeba v létě zavítáte?
Je to louka u Lejškova nad vesničkou Málkov. 
Takže opět se vám vyšplhání odvděčí nádhernými výhledy na Brdy. 
Je to tu opravdu božské.
Na tuto louku vidíme téměř odevšad a stále jsme si říkali, tam to musí být!
A taky že jo.
Nádhera. Určitě si přijďte posedět a pokochat se, kdo jste z blízka.






Teď malé okénko pro Lucku:o)
Z čeho tedy pijeme my?
Na výlety jsme pořídili tyto lahve.
Dlouho jsme měli zdravé lahve, které díky stříbru neplesniví, ale gumová pítka byla neustále popraskaná, rozžvýkaná a tak jsme zkusili tyto lahvičky, které mají velký šroubovací otvor.
Koupila jsem tady.
Prodejce říká, že lahev vydrží až 10 let, je na horké i studené nápoje a co je pro mě nejdůležitější neobsahuje BPA.



Je pravda, že mým 50 mm objektivem panorama v celé šířce nezachytím, 
ale chytrý telefon to zvládnul.




Zvířena je už u nás ve vesnici a na poslední fotce je vidět onen kopec s nádhernou loukou.


Děkuji za vaše milé návštěvy
 a jestli někdo jedete k nám do kraje, určitě mi dejte vědět, co se vám u nás líbilo.
Krásné výlety,

11 komentářů:

  1. Moniko, ty fotky nemají chybu - božská krajina......♥.... toho se člověk nenasytí.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš, Moní, pravdu.
      Krásné dny, M.

      Vymazat
  2. Krásná krajina , ale takových tu je všude spousta . Nemusím jezdit až do čech když tu na Moravě je tááááák krásně . Řekla bych i krásněji . Ale i tak kráaný den , Jája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte pravdu, já zase miluji ty vaše scenérie. Ať už hory nebo jih Moravy s Pálavskými vrchy a vinicemi. Také se k vám chystáme:o)

      Vymazat
  3. Moc pěkné záběry . Brdy zatím neznám , je to pro nás trošku z ruky . Tak se aspoň takhle do vašeho kraje podívám . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brdy jsou pro nás středočechy taková malá Šumava:o)

      Vymazat
  4. Dobré ráno Moniko,
    první komentář se mi smazal, tak znovu :-). Před asi čtvrt rokem jsem objevila Váš blog a od té doby jej pravidelně sleduji. Z Vašich fotek, psaní a vůbec z celé Vaší rodiny dýchá klid, pohoda a hlavně láska. Máte moc pěkný dům i zahradu a obdivuji, kde berete pořád tolik energie na tvoření a zvelebování, i na pro mě nadstandartní přípravu pro děti do školy. Jste Paní učitelka, kéž by ostatní měly alespoň něco z Vás. Je vidět, že Vás to baví, že je to pro Vás nejen zaměstnání. U nás v práci říkáme...pánové klobouček!.. :-)). Jste mi velkou inspirací, nejen recepty.
    Hezký den a celé prázdniny
    Katka

    P.S. Vaše fotky jsou moc hezké, můžete mi prosím prozradit, čím fotíte? I jestli máte speciální objektiv, či fotky upravujete v pc? Dcera by si moc přála k narozeninám zrcadlovku a jelikož tomu vůbec nerozumíme, tak nevím, pro jaký se rozhodnout :-)) Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, moc děkuji za Vaše milé řádky.

      Mám zrcadlovku Canon EOS 600D a objektiv 50mm a fotím na světelnost 1.8
      Mějte krásné léto♥
      M.

      Vymazat
  5. My už se chystáme. Ale jak to tak poslouchám, nevím, jestli mám šanci ovlivnit to, kam se podíváme:) Po víkendu napíšu report. Pěkný začátek prázdnin! Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se zatouláte na krásná místa:o)
      Hezké léto, M

      Vymazat
  6. Hi, Really great effort. Everyone must read this article. Thanks for sharing.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥