čtvrtek 16. července 2015

Bez koření to nejde ...


Milujeme koření. Tedy holky ještě tolik né:o)
Vedle Salvátora, kde kupujeme veškeré koření, jsem objevila nový obchod s kořením 
DIP IT.
Specializují se na směsi, do kterých přidáte jogurt, tvaroh a máte hotový dip, nebo směs namočíte do vody a máte hotové pesto.
Vyzkoušela jsem  a nekupovala jsem naposled.


Bruschetta

Bagetky  nebo housky... recept Tady a TADY ... orestuji na olivovém oleji a nepotírám česnekem, protože ho je dost v bylinkové směsi Bruschetta. 
Ani nesolím, směs už obsahuje sůl mořskou.
Cherry rajčata nakrájím na malé kostičky a smíchám se směsí koření.
Potom jen dát rajčátka na bagetky a rychle do pusy.
Mám ráda tu křupavou chuť. 
 Je to letní rychlovka.
Hodí se na předkrm, ale my jej často míváme k večeři.





Špagety s bylinkami

V rendlíku povařím  smetanu s bylinkovou směsí na špagety.
(sušená rajčata, papriky, česnek, oregáno, bazalka, chilli, mořská sůl)
Polovinu nastrouhaného parmezánu dám rozpustit do omáčky a zbytkem posypu jídlo na talíři.
Milujeme slaninu a orestovanou do křupava často špagety posypávám.



Bylinkám a koření to zkrátka v kuchyni sluší. 
Mějte krásný den,

11 komentářů:

  1. Mončo, nádherně nafocené, nádherně popsané.....hned má člověk na něco chuť.
    hezký den, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Až mi ukápla slina, jak lahodně to vypadá Moni, koření miluji a jestli mohu doporučit, naprosto TOP jsou kořeníčka (bio) od Sonnentor!

    OdpovědětVymazat
  3. Moni,dostala jsem chuť na něco dobrého, můžu přijet??:)
    Díky za inspiraci , na koření se podívám a vyzkouším..
    Hezké letní dny,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Bruschetty miluju - v Itálii je mají jako předkrm, ale já si s nimi také vystačím k večeři.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to me laka, mohu se zeptat, jak moc slane ty smesi jsou? Vcelku solim dost malo, takze se vzdy u hotovych smesi trochu bojim, ze to bude moc...M.

    OdpovědětVymazat
  6. S kořením si také ráda pohrávám, zvlášť když mám čerstvé. Asi nejlepší jsou vege rajčátka, které přidávám snad do všeho. Není nad kvalitní koření :)

    OdpovědětVymazat
  7. S kořením si také ráda pohrávám, zvlášť když mám čerstvé. Asi nejlepší jsou vege rajčátka, které přidávám snad do všeho. Není nad kvalitní koření :)

    OdpovědětVymazat
  8. jej Moni, super... korenie mam velmi rada, idem pozriet stranku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nakupuji Koření od Antonína už léta a super spokojenost.Marie

    OdpovědětVymazat
  10. úžasné korenia:) netušila som, že také existujú. U nás je nedostatok podobných špecializovaných obchodíkov. A keď aj sú, tak len vo veľkých mestách. Krásne si to nafotila :)
    m.

    OdpovědětVymazat
  11. Moni, po nějaké době jsem zase nakoukla a opět tolik překrásných fotek! Mějte se krásně a hezké prázdniny! Radka

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥