čtvrtek 2. července 2015

Deset deka, dvacet deka ...


"Pět deka, deset deka, dvacet deka, třicet deka, kilo chleba, kilo cukru,
jeden rohlík, jedna veka, všechno máme, co kdo chcete,
obchod kvete, jen si račte říct.
Čtyři kila, deset kilo, dvacet kilo, třicet kilo, navážíme, zabalíme, klaníme se, to by bylo, prosím pěkně, mohu nechat o jedenáct deka víc.?"





A než jsem stačila vytáhnout fotky, už prodáváme reálné zboží ... cherry rajčátka, piškoty, goudu pro Ášu ...

Ať žije léto :o)

12 komentářů:

  1. Hned bych si šla zaprodávat:) (nakupovat mě nikdy nebavilo:))
    Moniko, dodatečně díky za kontakt na Cestu na svět, v květnu jsme také realizovali, bylo to moc fajn. http://zsledce.rajce.idnes.cz/25._5._2015_Moje_cesta_na_svet/

    OdpovědětVymazat
  2. paráda moc pěkný krámek a dobře zásobený.... to si děvčata vyhrají

    OdpovědětVymazat
  3. Holky zlatý, hned bych vzala svoje holky a vydala se za vámi. Máte nádherný krámek.
    Mějte se moc hezky. Pa Lidka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, jak jsem si pomalu četla začátek Tvého povídání, říkám si, jééé, já tam Monice do mentáře dám tu písničku Prodavač od Michala a pak mi došlo, že není třeba, ale něco přece jen přidám, takovou verzi pro dospěláky - to nemyslím nějak košilatě:-))
    Jen se mi nepodařilo najít tu scénku samostatně, takže:
    https://www.youtube.com/watch?v=XtuqWSYf6Fo
    Čas 28:20:-))
    Tvé dcery budou mít krásné vzpomínky na dětství...
    Magda

    OdpovědětVymazat
  5. Já vždycky obdivuji Tvoje krásné fotky.....stánek holčiček je krásný a hra na prodavačky nikdy neomrzí :-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. ...ja beriem tú veľkú vintage bedničku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jeee jako mala jsem si take se sourozenci hrala na obchod.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkný obchudek,naše nejoblíbenější hra z dětství,a ještě stopovaná,a kolo...tak pohodové léto přejeme...dae

    OdpovědětVymazat
  9. já si hrála na poštu a Juniora zatím berou dopravní značky a všeobecně cedule :-D máte to hezké!

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to je úžasné! Pamatuji, jak jsem jako malá po něčem takovém snila :)

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥