úterý 21. července 2015

levandulová voda na žehlení


Domácí levandulová voda

na 1 litr si připravte

200 ml vodky
800 ml destilované vody
20 kapek esenciálního levandulového oleje

Vše smíchejte. Vodu lijte  do žehličky,
 nebo pomocí rozprašovače přímo na prádlo při žehlení.
Díky alkoholu, který konzervuje, vydrží voda v chladu i tři měsíce.


Hezký den.

6 komentářů:

  1. To je dobrý tip, Moni, láká mě to vyzkoušet. Vydrží prádlo chvíli voňavé?
    A teď jsem si uvědomila, že vlastně nežehlím. :-)) Skoro jsem se kvůli té levandulové vůni zapomněla. (Akorát látky před šitím, tak asi přeci jen umíchám.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsme na tom stejně, Zuzí :o)
      Tom se divil, co dělá u MĚ příspěvek o žehlení:o))))
      Žehlím jen to nejnutnější. Když se prádlo dobře složí, nemám pocit, že bychom chodili zmačkaní a toho času co se ušetří:o)

      Vymazat
  2. Jé Mončo... taky skoro vůůůbec nežehlím, sice naposledy včera, ale poprvé za prázdniny ;-)
    Jako malá jsem doma často pomáhala s prádlem a maminka mě honila, aby bylo dobře pověšené. Někdy jsem ho musela i převěsit... k mé nelibosti samozřejmě. Dnes jsem jí vděčná, protože pečlivě pověšené a poskládané prádlo ušetří ten čas u žehličky. Ale mám jednu "úchylku", co se týče věšení prádla.... dávám barvu kolíčků podle barvy prádla :-D
    Krásný den... pa pa Venda

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad to si žehlení něčím zpestřit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem uchvácená! To mě nikdy nenapadlo! :)) Děkujuu!

    OdpovědětVymazat
  5. Tak toto je opravdu super tip...mimo jiné i jako DYI dárek...super. Díky

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥