středa 15. července 2015

únik...


... od domácího lazaretu.
Mezi podáváním léků chodím na zahradu. 
Za plotem nám vyrostla džungle, která se snaží dostat až k nám. Tak jsem začala škubat. 
Na této dřině je nejkrásnější okamžitý výsledek.
Áša mi zdatně sekunduje a občas dostane neúmyslně drnem  :o)
Sucho je úmorné, jablka padají po desítkách denně. Nestíhám sbírat.



Mějte hezký den,

5 komentářů:

  1. Máte uplně stejnou kočku jako my :D a ta mýdla..kdybych byla trochu víc šikovnější a trochu míň posera zkusila bych to :) Nádhera..

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou tak krásné fotky, nejvíc se mi líbí detail melounu, ale ta kočka je taky super :) Kočky jsou vůbec velmi fotogenické, se psem se vám většinou dobrá fotka nepodaří, chce to hodně trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, přeji brzké uzdravení, jsem vaše pravidelná čtenářka, spousty věcí jsem již vyzkoušela a spoustu receptů u nás zabodovalo. Často slyším jé to je dobré, to je z "kopečku" že joooo, Mějte se krásně a držím palce, ať si ty prázdniny jěště řádně užijete

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Moničko..
    Přeji brzské uzdraení ratolestem a Tobě pevnost a odolnost hlavně psychickou..Nádherné fotky..a nezoufej,prázdniny teprve začaly:-)
    Bi

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥