úterý 28. července 2015

Konečně ...



... jsme keramičily.
V Berouně bylo letos otevřeno nové 
Muzeum berounské keramiky 
v té nejkouzelnější uličce, kterou město má.
Při muzeu funguje i keramická dílna, kam můžete přijít a za symbolický peníz si něco sami vytvořit. Keramiku vám paní vypálí a vy si ji přijedete vyzvednout.
Prostředí dílny je naprosto okouzlující a starý středověký dům mu propůjčuje opravdové genius loci.
Nádherně jsme si zapatlaly ..... konečně♥





Přes kamennou uličku je atrium s houpačkou, kafíčkem a kostky na cihlovém hřišti jsou jak jinak než z keramiky:o)
Útulné, poklidné místo v rušném městě za hradbou z cihel.



V horkém dni se můžete, jako naše kachna Bety, smočit v umělém potůčku hned pod muzeem. 
A potom se můžete projít na kopec za medvědy z večerníčku Matějem, Kubou a Vojtou, pohrát si na hřišti mezi stromy a máte celodenní výlet pro děti jako malovaný.


Nádherné to tady bylo. 
Vrátíme se brzy a zase si něco vyrobíme.
Áša mi při lovu much na okně rozbil už dvě aromalampy, tak mám hned nesmělý námět :o)

Krásné léto a spoustu zážitků,

13 komentářů:

  1. No tak to je Mončo PECKA!!!!! To víš, já duše tvořivá a kreativní... takovýto námět na výlet nemá chybu ;-) Tak že bychom se k Berounce vydali hned dvakrát.... hihihihi .... nevím, nevím, mám takových plánů, že to snad ani nemůžeme vše stihnout. Jen problém by pro nás bylo to vyzvednutí vypálené keramiky... to musím nějak promyslet :-)
    A ta sova na fotce nemá chybu... to některá z vás???
    Holka.... já se zas kocháááááááám :- ))) Pa Venda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel keramiku neposílají poštou:-(
      Ta sova barevná, je dílem místní keramičky, je nádherná, co?
      papa a díky, M.

      Vymazat
  2. To je krásné, ty sovičky jsou perfektní, musel to být skvělý zážitek... sama jsem si u toho zavzpomínala, když jsem ještě na základní škole keramičila ve výtvarné hodině nebo kroužku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam je krásných věcí! A jak to člověk patlá sám, o to více si váží práce opravdových mistrů.

      Vymazat
  3. Jééé, dnes jsme Berounem projížděli, chtěli jsme vidět Suchomasty, Tmaň, Chodouň, kde máme blízké.. To vědět, okoukli bychom :) Tak někdy příště.. Prima dny!

    OdpovědětVymazat
  4. Beroun mám moc ráda a co se týká keramiky, jsou tam (tuším, že pravidělně, ale přesné datumy neznám) na náměstí moc pěkné keramické trhy :-) To se potom těm jejich hrnečkům těžko odolává :))) ! Já patlala keramiku naposledy na základce a moc mě to bavilo.. Takovým malým snem pro mě je vyrobit si něco na hrnčířském kruhu :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, hrnčířské trhy jsou pravidelně v květnu a v září. Historie berounské keramiky je bohatá, už ve středověku byla zdejší keramika proslulá a dodávala se i na královský stůl.
      V této dílně mají i kruh :o)

      Vymazat
  5. Moc pekne nafotená mozaika...stále si to na počítači neviem urobiť :o(...o to viac to viem oceniť, keď je veľmi pekne zložená.
    Keramika je fajn !
    Aj ako terapia !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, jen si označíš fotky a klikneš na vytvoř- koláž, tedy alespoň v programu PICASA.
      A děkuju♥

      Vymazat
  6. Moni, to je skvělýýý tip. Vezmeme děti do bazénu, má být horko, pak muzeum, medvědi, to bude výlet jako lusk. Díky díky. Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, potom dej vědět, jak se vám u nás líbilo:o)
      Hezký výlet přeji. M.

      Vymazat
    2. Moni,vylet super.Uz nam schnou nase vyrobky (nejdriv jsem chtela jen fotit holky,ale chytlo to i me),nasla jsem v knize i vase vyrobky:-) Medvedi krasny,holkam se ale vic libilo preplnene hriste:-) Prave jsme vylezli z bazenu a holky se v Lagune laduji zmrzlinou.Moni,diky za tip;-) Linda

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥