neděle 19. července 2015

na skalách


Cestou domů by byl hřích nezastavit se v Českém ráji.
Drábské světničky a vrchol Mužský jsme ještě nenavštívili a od dálnice na Prahu co by kamenem dohodil.
Zkrátka Český ráj a jižní Čechy jsou moje srdcovka ♥
Už kvetou vřesy, všude to voní borovicemi a jehličím.
Prošli jsme  skaliska, šlapali pískem, ochladili se ve Studeném průchodu a kochali se na vyhlídkách ... je to tu opravdu ráj.





Mějte krásnou neděli a užívejte vaše výlety hlavně ve zdraví a pohodě.

7 komentářů:

  1. Jako malí jsme tam několikrát byli s rodiči na výletě. Je to moc krásný kraj. Drábské světničky jsou opravdu uchvacující. A souhlasím - je to prostě RÁJ. Pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto souhlasím. Český ráj a jižní Čechy, to je pro mě to nejkrásnější, co u nás máme a vždycky se tam ráda vracím :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vypada to tam nadherne.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsme tam včera byli, a dokonce jsme se potkali. :o) Krásné to bylo, jen do schodů nahoru jsem si s mým obr břichem netroufla. Další krásné výlety přeji!

    OdpovědětVymazat
  5. A já jsem tam nikdy nebyla. Další z mých "musímvidět" míst :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Monika, nič lepšie, ako túra, či prechádzka lesom v týchto horúčavách, neexistuje .... nevyrovná sa tomu ani dovolenka pri mori ... začiatkom júla sme s kamarátkami navštívili Čechy - okolie Děčína, Hŕensko ... máme Vás stále radi, aj krajinu, aj ľudí.

    Silvia

    OdpovědětVymazat
  7. Český ráj to je taky moje a v jižních Čechách jsme byli zrovna uplynulých pár dní - tady píšu o Třeboni :-)
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2015/07/trebon-aneb-dovolenkovy-relax-v-cechach.html

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥