sobota 4. července 2015

"Nenos si práci domů!"


Ve dvě hodiny nás budí telefon na další dávku antibiotik. Než se ale stačí rozeznít hudba, létá mi něco nad hlavou. Mockrát. A Áša je ve svém živlu.
Netopýr. A s roztaženými křídly fakt veliký!
Trvalo 15 minut, než jsme ... tedy než Tom a zdatně asistující kocour vystrašeného netopýra nasměrovali na okno.

Pro své budoucí prvňáčky jsem si už před několika týdny vymyslela název netopýři z půdy.
Ale takto si nošení práce domů opravdu nepředstavuji.



Dobrou noc.

2 komentáře:

  1. Moničko přeji dobrý den..vtipný název:) Umím si představit,že jste byla i Vy vyděšená.Já tedy netopýry moc nemusím.
    Když večer venčím..tak mi tady na sídlišti vždy prolétají tři těsně nad hlavou..mám pocit,že mne děsí úmyslně :(
    Jinak moc držím palce,aby se spála nešířila..ale mám dojem,že je vyhráno až po třech týdnech? Již si nevzpomínám..měla jí také dcera,ale naštěstí druhá jí nedostala.Tak se opatrujte a ať je již jenom lépe.Pěkný víkend.Anna.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ich zase môžem, vždy na jar na nich čakáme, na to večerné lovenie mušiek. Ale zase fakt je, že zobudiť sa na to, ako v izbe lieta netopier asi nie je ,,bohviečo".

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥