úterý 7. července 2015

Tak si v tichu ...


... mýdlařím, píšu cedulky, tisknu a suším bylinky jak na mýdla tak na čaje.
K vodě ani na vycházky či výlety nemůžeme, tak se zabavuji, jak mohu.
Holkám stačí internet, ale já už bych tak ráda někam vypadla!
V sobotu jsme se chystali na Točník na festival Hrady.cz, ale i ten zřejmě budeme muset oželet.
Ale zatím vše vypadá na nejlepší cestě, že se brzy vrátíme do světa:o)



Teď jedu na skok koupit fasádní barvu a začnu natírat alespoň podestu kolem terasy a přístřešek na auto.

Mějte prima den a užívejte výlety a koupání, pokud máte to štěstí, že jste zdraví nebo na dovolené.

16 komentářů:

  1. Mydla su velmi pekne, rozmyslam ze by som aj ja nieco vyskusala vyrobit. Bylinky mam. Prezradis recept na Tvoje mydla? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je tam několik měsíců. Mrkni do sekce mýdel:o)

      Vymazat
    2. Pozrela som a zistila som, ze vyroba mydiel nepatri k najbezpecnejsim zalezitostiam. Pri mojej sikovnosti to zatial teda odkladam na neurcito ...

      Vymazat
  2. Moni.. Jak Vám rozumím, starší dítko od pátku vysoké horečky, takže jsem zavřeni všichni doma, dnes zatím bez teplot, tak snad se ve středu dostaneme aspoň do kina na Mimoně :).

    Tak ať jste již brzy fit a krásné dny přeji

    Silva

    OdpovědětVymazat
  3. přeji brzké uzdravení na kopeček, Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Moni, moje 3 holky mely spalu minuly rok a jedna z dvojcat (nejmladsi z trojice) ji mela 3x od konce dubna do cervence, bylo to na hlavu. Ja je ale poustela ven, kdyz zapadlo slunicko, aby si alespon v altanu mohly malovat, soucitim s Vami.
    Moni, odkud mate ta krasna razitka, obdivovala jsem je i na mydlech od Vas (mimochodem jsou vazne uzasna), moc se mi libi.
    Betynce preji brzke uzdraveni, urcite si predstavovala traveni prazdnin jinak.
    Hezky den
    Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lindo, to jsem ani netušila, že lze chytit spálu tolikrát za sebou v jednom roce!
      Bety také pouštíme do stínu, tady nemá koho nakazit a zdá se, že už infekční ani není. Pupínky se ztratily, neloupe se. Podchytili jsme to včas, tak se ani prý loupat nebude.
      Ta razítka jsem koupila v Idea Creative v Berouně. Mají i e-shop, tak mrkni. Ale to ♥ bylo v sadě za 200Kč a ostatní tvary ani nevyužívám, koupila jsem ji jen kvůli tomu božskému srdíčku:o)
      A díky, jsem ráda, že jste s mýdly spokojeni.
      krásný den, M.

      Vymazat
    2. Moni, bohužel lze, spálu vytváří streptokoci a my jí měly ze školky a tam jich bylo zřejmě víc. Julinka měla 2x spálu a potřetí, v létě, spálovou angínu, skončila na píchaném penicilinu, v Motole nás poslali domů jen s Bioparoxem a takhle to dopadlo. Takže při jakémkoliv osypání v podobě červené krupičky, propadám lehké hysterii :-) letos jen alergie na sluníčko. To je fajn, že jste to chytili tak brzy. To srdíčko se mi líbí právě taky nejvíc. Idea Creative je i v Kladně ( od nás blíž ), ale jsou tam nepříjemní, v Berouně jsou fajn, asi až pojedeme zase do bazénu, zastavím se tam.
      Mýdla jsou boží, už se nemyjeme ničím jiným, gel už nesnesu, připadá mi, že ho nemůžu ze sebe "smýt" . Hezký den Moni.
      L.

      Vymazat
  5. Ach jak já ti rozumím...♡♡♡♡.... my se dnes vrátili s holkama z výletu pod stanama, u řeky..kdykoliv se chtělo do vody, tak se šlo. Teď doma, v paneláku déláme zateplení, tak se nedá pořádně ani vétrat a ješté jsem se rozhodla holkám udélat pokojíček. To jsem jéště nevéděla o tom,že budeme zateplovat...tak nemoci sice..ťukám..ne,ale závidim ti ,že můžeš kdykoliv ven..my musíme vydržet...-:( držím všechny palce,ať jste zdraví...podravy Jana z Brna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janí, děkuji.

      Tak to Tě chápu. V bytě je to v těch vedrech za trest. Také to známe.
      Zítra už má být po 30°C, tak bude lépe. Ať se pokojíček povede dle přání:o)
      pa, M.

      Vymazat
  6. Milá Moni, také jsme od 30.6. doma/ na zahradě ve stínu, dcera má neštovice a teď čekáme, zda se osype i syn. Snad bude i srpen krásný a výletový. Přeji pevné zdraví, Zdenka.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si pusť třeba rádio a nemusíš být v tichu :))))) , Ája

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ájo, asi procházím nějakou změnou. Já vždy musela mít hudební kulisu. A od června jsem CD nepustila. Bohužel z rádií chytíme jen Blaník a to teda nedám :o))))
      pa

      Vymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥