středa 15. července 2015

Tento způsob léta ...


... zdá se mi poněkud nešťastným.
Když jsme se radovali, že jsme nikdo nechytil od Bety  spálu a že je vše zažehnáno,
 dostala Terezka angínu a zánět spojivek.
Druhé učitelské dítě.
Jak já se na ty prázdniny  těšila!

Jdu si rozepsat rozvrh léků, abych něco nevynechala.
To mám za to rouhání, že jsme čtyři roky chodili jen na preventivní prohlídky, nechat se zvážit a přečíst traktor na svíticí tabuli:o)

Mějte se krásně a opatrujte se,

17 komentářů:

  1. Ach jo, to je pech. Snad bude Terezka brzy v pohodě a užijete si konečně naplno prázdniny.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi moc líto!!! Ať je Terezce brzo líp!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všem děkujeme a Terezce vyřídím:o)

      Vymazat
  3. Dobrý den,Moniko! Také řešíme nemoci.Dcera měla dnes v noci letět do Řecka a včera jí píchali ucho a dostala atb.Zájezd jsme zrušili,nedostanem ani korunu.Nedá se nic dělat,zdraví je důležitější! Přejeme brzské uzdravení i Vám! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je síla. Je mi vás líto.
      Zánět ucha je potvora. Mě jako dítěti píchali každý rok, tak soucítím :-(
      Zrovna jsme řešili, jak to chodí, když si rodiny kupují letecké zájezdy už v zimě. Ale existuje určitě pojištění na možnost nemoci?
      Brzké uzdravení.

      Vymazat
  4. Moničko to je mrzuté a je mi vás všech líto.Ale musíte si vzít z té situace něco pozitivního a to je to,že děti nezameškají školu a Vám odpadne starost o nemocné děti,když budete v práci.Máte před sebou ještě polovinu prázdnin..(po nemoci Terezky).. .
    A ta bude určitě mnohem lepší..tak se radujte z každičkého dne ,který společně prožijete i za cenu toho,že je to jenom doma.
    Pěkný den.Anna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si dobře uvědomuju :o)
      Ale zamrzí to.

      Vymazat
  5. Monicko,je to fakt smůla!Ale ver,že všude dobre, doma nejlépe!I když někdy člověk potřebuje na par dni do jiného prostředí,znám to!My minuly víkend s kamarády také museli zrusit,manžel měl horecky,naštěstí se angína nepotvrdila!Tak ať už je to poslední nemoc u Vás a můžete si všichni užívat prázdnin!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Ilonko.
      Já to doma miluju, ale současně potřebuju alespoň vycházky do přírody.
      Ale holky si to "užívají " ... mají povolený delší čas u PC, bohužel jinak je neudržím v klidu.

      Vymazat
  6. A já jsem na vás zrovna myslela, že jste asi někde pryč.... Tak to je smůla! Ale u nás to není o moc lepší. Kuba se v sobotu vrátil s Aničkou z tábora a ještě večer si stihnul zlomit ruku. Tak má na tři týdny sádru a jenom doufám, že bude moci jet na soustředění s karatem, protože to by asi nerozdýchal... Tak se držte, ať atb zaberou a je to rychle za vámi! Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, tak ať to malý karatista v pohodě zvládne♥

      Vymazat
  7. Moni, to je pech. Snad holky začnou srpen lépe a podíváte se všichni dál než na zahradu. Ať je Terezka brzy fit. Angíny v létě znám..jako dítě jsem je taky mívala :-(
    Zdravím na kopeček
    Linda

    OdpovědětVymazat
  8. Nashromáždilo se mi tu více vašich nepřečtených příspěvků, teď jsem si to dala hezky postupně, historicky od konce školního roku a tohle na závěr! Je mí vás moc líto, je jasný, že takhle si zasloužené prázdniny nikdo nepředstavuje. Ať je vše brzy zažehnáno. Přeju (a věřím) že i v tomhle najdete nějaká PZ - jak říkáme s mými přítelkyněmi "pozitiva závěrem", neboli stříbrné okraje za mraky..
    Děkuju za váš krásný a inspirativní blog, Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. O prázdninách je to vždycky nejhorší.. :( tak přeju rychlé uzdravení

    OdpovědětVymazat
  10. Moni,to je mě moc líto co zažíváte.Vše se v dobré obrátí.Pááááalibabka

    OdpovědětVymazat
  11. Uf uf, vy si to teda vybíráte. Přeju vám, ať si po angíně už můžete užívat.

    OdpovědětVymazat

Mějte se hezky a předem děkuji za vaše milá slova a řádky, kterých si velmi cením.
S láskou Monča ♥